  • 1. Data: 2012-03-19 12:22:59
    Temat: Gdzie i za ile
    Od: "Majka" <m...@N...gazeta.pl>

    Szukam innej lokaty niż te popularne. Innej w znaczeniu: nietypowy okres.
    Chciałabym zdepeonować pieniądze na krócej niż trzy miesiące, pieniądze będę
    potrzebowała na 7 lub 8 czerwca. W grę więc wchodzą lokaty na 2 miesiące, lub
    na 1 miesiąc i odnowienie.
    O lokacie osiemdziesiąt kilka dni nie marzę - nikt takiej dla moich 10
    tysięcy nie uruchomi.

    Gdzie dziś warto założyć lokatę na 1 miesiąc (+1 kolejny), lub na 2 miesiące?
    Internetowy Getin oferuje na minimum 3 miesiące, nie ma krótszych.
    Jest jakiś bank, gdzie te pieniądze dadzą kilka procent, zamiast leżeć w domu
    lub na eMaxie?

    A może poszukać czegoś innego? Kupić Euro - i sprzedać w pierwszych dniach
    mistrzostw? Czy to dobry pomysł? Pewnie spread zje cały zysk, o ile ten w
    ogole wystąpi...

    Majka

  • 2. Data: 2012-03-19 12:36:58
    Temat: Re: Gdzie i za ile
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 03/19/2012 01:22 PM, Majka wrote:
> [...]
    > mistrzostw? Czy to dobry pomysł? Pewnie spread zje cały zysk, o ile ten w

    neobank, 9% na 2 miesiace?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com

  • 3. Data: 2012-03-19 13:08:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 19 Mar 2012 12:22:59 +0000, Majka napisał(a):

    > Szukam innej lokaty niż te popularne. Innej w znaczeniu: nietypowy
    > okres. Chciałabym zdepeonować pieniądze na krócej niż trzy miesiące,

    Zobacz na aktualną ofertę Alior
    http://www.lokata.aliorbank.pl/
    bo możesz ją sobie dostosować idealnie do swoich potrzeb.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2012-03-19 13:09:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

> [...]

    > A może poszukać czegoś innego? Kupić Euro - i sprzedać w pierwszych
    > dniach mistrzostw? Czy to dobry pomysł? Pewnie spread zje cały zysk, o

    Lepiej się w ruletkę nie baw, bo nie wiadomo czy dobrze obstawisz ;)

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2012-03-19 22:52:34
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Majka" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A może poszukać czegoś innego? Kupić Euro - i sprzedać w pierwszych dniach
    > mistrzostw? Czy to dobry pomysł? Pewnie spread zje cały zysk, o ile ten w
    > ogole wystąpi...

    Tak z ciekawości... Dlaczego Euro miałoby wg Ciebie pójść w górę, a nie
    spaść w pierwszych dniach mistrzostw?

    Bo tak na chłopski rozum, to ja bym się podziewał, że cena spadnie. W końcu
    te miliony kibiców przywiezie kontenery papierków i będzie je chciało szybko
    zbywać na prawidłowy środek płatniczy... ;-) Podaż/popyt i te sprawy, teraz
    walutę obcą każdy może u nas kupić i to nie jest towar, o który ludzie będą
    się bić. ;-)

  • 6. Data: 2012-03-21 14:02:59
    Od: "Majka" <m...@g...pl>

    Iksinski <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> napisał(a):

    > Tak z ciekawości... Dlaczego Euro miałoby wg Ciebie pójść w górę, a nie
    > spaść w pierwszych dniach mistrzostw?

    Nie napisałam, że Euro pójdzie w góre.
    Gdyby poszło w góre, to może zanotowałabym zysk, jednak to poddałam w
    wątpliwość pisząc (o zysku) "o ile ten w ogole wystąpi...".

    Majka

  • 7. Data: 2012-03-21 14:27:54
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Majka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie napisałam, że Euro pójdzie w góre.

    Biorąc pod uwagę tą opcję i wiążąc ją z wydarzenim pod tytułem Euro, to
    jednak jakieś przesłanki miałaś, że taka opcja jest prawdopodobna.
    Mnie interesuje, na czym je oparłaś.

    > Gdyby poszło w góre, to może zanotowałabym zysk, jednak to poddałam w
    > wątpliwość pisząc (o zysku) "o ile ten w ogole wystąpi...".

    J.w.