  • 11. Data: 2002-12-08 14:40:36
    Temat: Re: GTFI OS - dwie ceny
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:nGII9.61454$A9.788273@news.chello.at, Joker wrote:

    > Czy drugi identyczny ? - nie znalazłem informacji, że nie można.

    No tylko ciekawe jak poznają, że na nowy jest wpłata, skoro w tytule podaje
    się PESEL, a oficjalnie numer rejestru przyznają *po* nabyciu.
    (Nieoficjalnie okazuje się, że jest on już ukryty wcześniej w niepozornym
    miejscu na potwierdzeniau wniosku - to powinni jakos jasniej opisac!!!)

    > Zwróciłem na to uwagę przedstawicielowi GTFI.

    Oni sie lubia potem smiac z takich "przemądrzalych klientów" ;)

    > Hehehe. Wolę jednak żywych ludzi. Można pogadać, coś na szybko
    > wyjaśnić

    Z tym "wyjaśnianiem" to bywa bardzo złudne ;)
    Niestety ludzie często z absolutną pewnością siebie mówią bzdury.

    > Szkoda że na grupach nie można pisać
    > w HTML-u. Zrobiłbym ładny wykresik a nie takie łamańce.

    Jak się uprzeć, to chyba można, ale lepiej nie.

    --
    Robert

  • 12. Data: 2002-12-08 15:04:43
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No tylko ciekawe jak poznają, że na nowy jest wpłata, skoro w tytule
    podaje
    > się PESEL, a oficjalnie numer rejestru przyznają *po* nabyciu.

    W tytule pierwszej płatności trzeba to wyraźnie napisać.

    > (Nieoficjalnie okazuje się, że jest on już ukryty wcześniej w niepozornym
    > miejscu na potwierdzeniau wniosku - to powinni jakos jasniej opisac!!!)

    Na mojej umowie nie ma numeru rejestru.

    > Oni sie lubia potem smiac z takich "przemądrzalych klientów" ;)

    > Z tym "wyjaśnianiem" to bywa bardzo złudne ;)
    > Niestety ludzie często z absolutną pewnością siebie mówią bzdury.

    Ja miałem przyjemność zawrzeć umowę z "wysokim funkcjonariuszem"
    GTFI , którego oceniam krótko. Właściwy człowiek na właściwym
    miejscu. Zauważyłem, że w różnych rejonach Polski poziom obsługi
    jest zdecydowanie różny. Widać to podczas dyskusji o bankach.

    > Jak się uprzeć, to chyba można, ale lepiej nie.

    Technicznie można. Regulaminowo nie. Są wprawdzie grupy
    na których dopuszczalne są załączniki, ale to wynika z ich
    specyfiki tematycznej.

    Pozdrawiam, Joker

  • 13. Data: 2002-12-08 15:29:25
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:fcJI9.61866$A9.797535@news.chello.at, Joker wrote:

    > Na mojej umowie nie ma numeru rejestru.

    Bo pewnie jeszcze nie jesteś "w systemie" - dopiero jak umowa dojdzie do
    W-wy do OFI to będziesz.
    Mam wątpliwości, czy ten osobisty sposób jest szybszy niż zlecenie założenia
    rejestru przez internet.

> [...]
    > miejscu. Zauważyłem, że w różnych rejonach Polski poziom obsługi
    > jest zdecydowanie różny. Widać to podczas dyskusji o bankach.

    No jak byłeś blisko siedziby, to pewnie.

    --
    Robert

  • 14. Data: 2002-12-08 20:33:59
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > Wczoraj o mały włos nie podpisałem umowy otwarcia rejestru
    > właśnie u pośrednika !!!. Na szczęście wszystko skończyło się OK
    > i umowę zawarłem bezpośrednio z przedstawicielem GTFI. Trzeba
    > faktycznie mocno uważać, ponieważ później wszystkie zakupy
    > byłyby obciążone prowizją pośrednika.

    Bez przesady - zawsze można otworzyć kolejny rejestr tym razem bezpośrednio
    w GTFI a tamtego więcej nie zasilać.