eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGaleria Biała w Białymstoku -- karta kredytowa hipermarketu real, banku Sygma › Galeria Biała w Białymstoku -- karta kredytowa hipermarketu real, banku Sygma
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Galeria Biała w Białymstoku -- karta kredytowa hipermarketu real, banku
    Sygma
    Date: Thu, 10 Jan 2008 12:00:31 +0100

    05 grudnia ubr. podpisuję umowę; kilka razy proszę o kartę bez
    ubezpieczeń i upewniam się, czy karta będzie zupełnie bezpłatna;
    kilkakrotnie zostaję zapewniony, że karta w pierwszym roku jest
    całkowicie bezpłatna

    20 grudnia ubr. otrzymuję kartę, więc dzwonię (022 2564748), aby
    kartę tę aktywować; rozmawiam z kobietą o nazwisku Magdalena
    Łada; pytam bardzo wyraźnie, czy karta nie została obciążona
    ubezpieczeniami i otrzymuję zapewnienie, że nie została

    07 stycznia br. otrzymuję zestawienie, na którym mam pozycje:

    23.12.2007 ubezpieczenie bezpieczne zakupy z kartą 9.00
    23.12.2007 ubezpieczenie na życie 0.04

    (i tyleż, czyli 9.04 złotych mam zapłacić)

    dzwonię (022 2564747) i rozmawiam z kobietą o nazwisku Justyna Laskus;
    dowiaduję się, że:

    -- ubezpieczenie nie jest obowiązkowe :)

    -- składka została pobrana w dniu podpisania umowy, więc 20 grudnia ubr.
    było za późno na rezygnację, gdyż rezygnować mogłem w ciągu 14 dni od
    dnia, w którym składkę pobrano

    -- nie wolno jej odsłuchać w moim imieniu :) rozmowy z dnia 20 grudnia ubr.

    -- na zestawieniu podana jest wprawdzie data 23 grudnia, ale tylko dlatego,
    gdyż zestawienie zostało wówczas sporządzone, a zostało sporządzone wówczas,
    nie zaś 25 grudnia (choć powinno być sporządzane 25 dnia miesiąca) gdyż
    25 grudnia to dzień wolny

    (aby było jasne -- 23 grudnia to niedziela;
    na zestawieniu widnieje też data 26 grudnia, czyli data drugiego dnia świąt)

    07 stycznia br. rozmawiam w galerii z kobietą o nazwisku Sylwia Szczukiweicz,
    od której dowiaduję się, że nie może nic dla mnie uczynić poza przyjęciem
    reklamacji i że reklamacja zostanie rozstrzygnięta (rozpatrzona) w ciągu
    90 dni; :) kobieta nie chce zapisać na kartce swego nazwiska, choć ją o to
    proszę i wyjaśniam, że nie mogę pisać, gdyż mam unieruchomiony (za pomocą
    widocznej szyny) środkowy palec prawej ręki (22 grudnia ubroku zerwało się
    ścięgno prostownika tego palca)

    -=-

    Bank Sygma (a tegoż banku to karta) obsługuje kredyty między innymi w Euro AGD.

    -=-

    Na szczęcie do karty dodano mi talon na 20 złotych, więc niejako bank kradnie
    ze swoich pieniędzy. :) Wszystkim jednak (; polecam ;) ten bank na przyszłość. :)

    --
    ____
    |____| moj"eneuel@@@gmail.com"