  • 11. Data: 2008-01-10 13:41:12
    Temat: Re: Galeria Biała w Białymstoku -- karta kredytowa hipermarketu real, banku Sygma
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" c...@z...goo
    glegroups.com

    > Najgorzej oceniam Lukas, PeKaO SA, Śląski i Sygmę. :)
    > Z ich usług raczej ;) nie skorzystam już nigdy. :)

    : Wez sie jeszcze do testowania kart Cetelem Bank i GeMoney

    Przemyślę ten pomysł. :)

    LC

  • 12. Data: 2008-01-10 14:00:24
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > "Kamil Jońca" fm52tc$gt4$...@a...kjonca
    [...]

    > Innymi słowy -- nie zmieniam @dresów, :) a co najwyżej
    > Ty masz kłopoty z myśleniem lub postrzeganiem. :)

    Nabijasz się, czy rzeczywiście jesteś taki tępy?
    Zresztą wszystko jedno.
    KJ

  • 13. Data: 2008-01-10 14:44:38
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Kamil Jońca" fm58dn$iq0$...@a...kjonca

    > Nabijasz się, czy rzeczywiście jesteś taki tępy?

    To raczej Ty jesteś tępy. Wyjaśniłem Ci aż nazbyt dokładnie. :)

    Czytam z kilku (może z ośmiu) serwerów i wysyłam na cztery. Tutaj
    (profilaktycznie) tylko na trzy, bo toruński serwer NNTP nie jest
    na chamskich (lub choćby niepewnych) czytelników. :)

    LC

  • 14. Data: 2008-01-10 17:09:59
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 10 Jan 2008 15:44:38 +0100, Eneuel Leszek napisał(a):

    > Czytam z kilku (może z ośmiu) serwerów i wysyłam na cztery. Tutaj
    > (profilaktycznie) tylko na trzy, bo toruński serwer NNTP nie jest na
    > chamskich (lub choćby niepewnych) czytelników. :)

    Na tyle serwerów piszesz i to jeszcze z unikalny w skali światowej słowem
    a nie masz pojęcia co to jest KF? Pamiętaj "Śmieszność hańbi bardziej niż
    hańba".

    Xenocide

  • 15. Data: 2008-01-10 18:04:18
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" fm5jh7$3gs$...@n...task.gda.pl

    > Na tyle serwerów piszesz i to jeszcze z unikalny w skali światowej słowem
    > a nie masz pojęcia co to jest KF?

    A na jakiej podstawie twierdzisz, że nie wiem.

    Raczej (wynika to z tego, co piszę) wiem.

    Wiem, co to KF, ale ja nikogo tam nie wrzucam. Po prostu po
    jakimś czasie niektórym osobom nie odpowiadam. :) Pewnie Ciebie
    dorzucę do tego grona, bo piszesz od rzeczy i wydajesz dyspozycje. :)

    > Pamiętaj "Śmieszność hańbi bardziej niż hańba".

    A Ty masz jakieś prawa do wydawania mi rozkazów? :)
    IMO nie masz. :)

    LC