    From: Dobek <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Gdzie KK Mastercard?
    Date: Thu, 29 Jan 2009 07:53:40 -0800 (PST)

    Witam,

    Gdzie na chwilę obecną znajdę kk w systemie MasterCard spełniającą
    warunki:

    1. Bezpłatne wydanie
    2. Brak opłat za prowadzenie (ubezpieczenia, opłaty, progi wydatków
    itp)
    3. Dostęp www na pewnym poziomie. Polbank np odpada
    4. Dobrze byłoby gdy była możliwość rozłożenia płatności na raty, np:
    coś jak ratio w bzwbk
    5. Dobrze byłoby mieć dostęp do przelewu z rachunku karty, nie jest to
    warunek brzegowy
    6. Mam alergie na wizyty w placówkach. Mogę iść podpisać dokumenty na
    starcie ale nic poza tym
    7. Mam alergie na mocno upierdliwe i awaryjne rzeczy

    Karta ma służyć jako backup więc nie będzie "tą pierwszą", ma działać
    wtedy kiedy zajdzie taka potrzeba.
    Istnieje takie cudo?

    --
    Pzdr