  • 21. Data: 2012-12-06 08:44:35
    Temat: Re: Gdzie ROR?
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:k9pd1f$hpk$1@mx1.internetia.pl...

    > trzeba zmieniać banki -> to jest jedyna metoda egzekwowania godziwych
    > warunkow.
    > marek

    No, podpisuje sie pod tym, wlasnymi.... nogami - LOL

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2012-12-06 11:17:33
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Wed, 05 Dec 2012 20:23:14 +0100, <s...@g...com> wrote:

    > I teraz szukam jakiegoś konta z gadżetami. IFona nie mam ale konto chce
    > mieć super.
    >
    > No i warunek podstawowy. Szukam Banku na następne X lat.

    O tym, że nie ma rachunku na X lat, to już inni napisali.
    Nie ma też jednego rachunku dobrego na wszystko. Każda oferta rachunku
    bankowego w PL ma jakieś wady.
    Jeśli chcesz mieć zwrot części wydatków, to trzeba założyć kilka
    bezpłatnych rachunków:
    1. Do płacenia przez net w PL: Alior Sync i zwrot 5%.
    2. Do płacenia na stacjach paliw: Meritum i zwrot 4%.
    3. Do płacenia w marketach: Millenium i zwrot 3% (ale tu właśnie psują
    ofertę).
    4. Do wszystkiego innego, do płacenia w walutach oraz jako zapasowa w
    powyższych przypadkach: karta kredytowa Polbanku i zwrot 1%.
    5. Awaryjna karta do leżenia w szufladzie: KK OF KIS. Nie ma żadnych
    bonusów ale też nic nie kosztuje.

    Matt

  • 23. Data: 2012-12-06 11:46:50
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 06 Dec 2012 11:17:33 +0100, Matt napisał(a):

    > 2. Do płacenia na stacjach paliw: Meritum i zwrot 4%.

    Jeśli ktoś mało jeździ i zadowala się 30 litrami miesięcznie, to w Getinie
    zwrot sięga kilkunastu procent, i nie trzeba wydawać 200 miesięcznie.

    AK

  • 24. Data: 2012-12-06 12:53:44
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Jeśli ktoś mało jeździ i zadowala się 30 litrami miesięcznie, to w Getinie
    > zwrot sięga kilkunastu procent, i nie trzeba wydawać 200 miesięcznie.

    A ja tam wole dostac mniej cofki
    jesli zdazy sie tak ze nie wyjezdze paliwa za te ~760
    niz miec cos wspolnego z getinem ;P

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2012-12-06 13:19:56
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 6 Dec 2012 12:53:44 +0100, Waldek napisał(a):

    > A ja tam wole dostac mniej cofki
    > jesli zdazy sie tak ze nie wyjezdze paliwa za te ~760
    > niz miec cos wspolnego z getinem ;P

    W pełni rozumiem, bo sam z kolei do fortisu (jego mać) nie pójdę, choćby
    nie wiem jakie cuda dawali :)

    AK

  • 26. Data: 2012-12-06 13:25:02
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-12-06 13:19, Andrzej Kubiak pisze:

    > W pełni rozumiem, bo sam z kolei do fortisu (jego mać) nie pójdę, choćby
    > nie wiem jakie cuda dawali :)

    ... się mi przypomina...
    Dawno temu jacyś tv-kabareciarze zaprosili Ryszarda Pietruskiego,
    posadzili go na fotelu i wręczyli mu jakąś nagrodę z dyplomem dla
    najlepszego polskiego aktora. Pietruski albo był autentycznie zdziwiony,
    albo był naprawdę dobrym aktorem.
    Po czym wyjaśnili mu, że gdzieś tam zrobili plebiscyt na najgorszego
    aktora i wyczytali alfabetycznie nazwiska aktorów, których zgłoszono
    (spora lista...). Stwierdzili, że po długim analizowaniu on był jedynym
    znanym im aktorem, którego na tej liście nie było.

    No więc: jaki jest najlepszy bank w Polsce? Albo najgorszy?
    :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 27. Data: 2012-12-06 15:19:52
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał w wiadomości

    > No więc: jaki jest najlepszy bank w Polsce? Albo najgorszy?
    > :)

    Ano to wszystko zalezy w jakiej kategorii ;P
    ale naszym priorytetem tutaj jest wyjadac najlepsze kaski
    ze wszystkich - w miare mozliwosci i zdrowego rozsadku ;)

    Pozdro

  • 28. Data: 2012-12-06 15:39:19
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 6 Dec 2012 15:19:52 +0100, Waldek napisał(a):

    > ale naszym priorytetem tutaj jest wyjadac najlepsze kaski
    > ze wszystkich - w miare mozliwosci i zdrowego rozsadku ;)

    Dlatego, choć Leszkowi cały czas patrzę na łapy i w ogóle nie ufam,
    radośnie korzystam z jego instytucji, bo chłopina wciąż do mnie dopłaca ;)

    AK

  • 29. Data: 2012-12-06 15:42:44
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Waldek napisał(a) :
    > Użytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał w wiadomości

    > Ano to wszystko zalezy w jakiej kategorii ;P

    i jakie kryterium stosowano. Czego dowodem są płatne "rankingi"
    jakoby niezależnych testów publikowane po poczytnych portalach
    informacyjnych.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 30. Data: 2012-12-06 15:53:57
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Wed, 05 Dec 2012 20:10:58 +0100, <s...@g...com> wrote:

    > Masz racje sprawdziłem faktycznie 1%. Zasugerowałem się tym że od 3000
    > zwracją 30 zł.

    Piszesz o koncie zakupowym w Alior, które kosztuje 7zł na miesiąc plus 5zł
    za kartę debetową. Moim zdaniem to jest niepotrzebne wydane 12zł na
    miesiąc. Wybierając dowolny rachunek z listy: Sync/Meritum/Millenium plus
    KK Polbanku (Visa Gold lub Mastercard T-Mobile) możesz mieć lepsze warunki
    za darmo.

    Matt