  • 1. Data: 2012-12-04 08:33:59
    Temat: MeritumBank - pobranie, do zamknięcia
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Witam Grupę!

    Pobrałem z Meritum Banku co miałem pobrać, lokata się zamknęła i czas na
    rozstanie.

    Jak "najlepiej" się z nimi pożegnać? Pognać do marmuru i złożyć
    wypowiedzenie z potwierdzeniem?
    Chcę to zrobić raz a dobrze i mieć temacik z głowy.

    --
    Franc

  • 2. Data: 2012-12-04 09:23:48
    Temat: Re: MeritumBank - pobranie, do zamknięcia
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2012-12-04 08:33, Franc pisze:
> [...]
    > wypowiedzenie z potwierdzeniem?
    > Chcę to zrobić raz a dobrze i mieć temacik z głowy.

    Masz odpowiedni wniosek w systemie transakcyjnym. Po zamknięciu
    przysyłają list z potwierdzeniem zamknięcia

    Darek