  • 1. Data: 2009-04-08 07:20:10
    Temat: Gdzie bankomat bez obsługi chipa
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Czy gdzieś na Pomorzu znajde jeszcze bankomat bez obsługi czipa.
    Mam karte holenderskiego banku z zablokowanym czipem. Bankomat czytajacy
    tylko z paska magnetycznego powinien srodki wypłacic bez problemu. Tylko
    gdzie taki znależć?
    Z odblokowaniem czipa za duzo zachodu- wyjazd do Holandii itp

    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-04-08 07:27:20
    Temat: Re: Gdzie bankomat bez obsługi chipa
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]
    > Mam karte holenderskiego banku z zablokowanym czipem. Bankomat czytajacy
    > tylko z paska magnetycznego powinien srodki wypłacic bez problemu. Tylko

    Stare bankomaty PKO BP próbowałeś? Albo najlepiej banków spółdzielczych na
    jakichś zadupiach. Ciężko może być jednoznacznie stwierdzić z zewnątrz,
    które bankomaty mikroprocesora nie obsługują, bo w tych nowszych jest to
    chyba kwestia wyłącznie oprogramowania.

  • 3. Data: 2009-04-08 07:30:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kris wrote:
    > Czy gdzie? na Pomorzu znajde jeszcze bankomat bez obs?ugi czipa.

    w dowolnym supermarkecie, który przyjmuje zwrot towaru i oddaje kasę w
    gotówce.

  • 4. Data: 2009-04-08 07:45:46
    Od: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>

    witek pisze:

    > w dowolnym supermarkecie, który przyjmuje zwrot towaru i oddaje kasę w
    > gotówce.

    no nie w dowolnym, bo znaczna część obsługuje już karty chipowe.

    Pozdr,
    Tomek

  • 5. Data: 2009-04-08 10:26:14
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał w
    wiadomości news:1239176745.521591@bongos2.pseinfo.pl...
    > witek pisze:
    >
    > no nie w dowolnym, bo znaczna część obsługuje już karty chipowe.

    Próbowałem płacic na Statoil- czytnik maja taki co tylko pasek magnetyczny
    przeciągaja i wyskoczył komunikat "błedny pin" A pin był na pewno dobry.

    Krzysiek

  • 6. Data: 2009-04-08 10:32:12
    Od: BK <b...@g...com>

    On Apr 8, 12:26 pm, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > U ytkownik "Tomek G owacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisa w

    > Pr bowa em p acic na Statoil- czytnik maja taki co tylko pasek magnetyczny
    > przeci gaja i wyskoczy komunikat "b edny pin" A pin by na pewno dobry.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysiek

    Stary masz poprostu niezdatna do uzytku karte i poszukiwanie
    magicznego bankomatu, ktory wyplaci kase jest raczej skazane na
    niepowodzenie skoro nie przechodzi w terminalach...

  • 7. Data: 2009-04-08 10:53:53
    Temat: Re: Gdzie bankomat bez obslugi chipa
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "BK" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    Stary masz poprostu niezdatna do uzytku karte i poszukiwanie
    magicznego bankomatu, ktory wyplaci kase jest raczej skazane na
    niepowodzenie skoro nie przechodzi w terminalach...

    Ok tylko w Amrobanku holenderskim twierdza ze zablokowany jest tylko czip a
    pasek magnetyczny powinien dzialac.
    A dla 200euro warto przeciez jechal do Holandi karte wymieniac jednak dla
    tych samych 200euro warto poglówkowac w Polsce;)))
    Jak sie uda to ok jak nie to trudno. zaden bankomat nie pokazuje infa ze
    karta zablokowana tylko pokazuja info ze "kilkakrotnnie wpisano zlu pin"
    albo "problem z czytnikiem modulyu czipowego...".
    Spróbuje jeszcze dokonac platnosci ta karta w sklepie fgdzie autoryzuja
    podpisem nie pinem.

    Krzysiek

  • 8. Data: 2009-04-08 10:55:51
    Od: BK <b...@g...com>

    On Apr 8, 12:53 pm, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > albo "problem z czytnikiem modulyu czipowego...".
    > Spróbuje jeszcze dokonac platnosci ta karta w sklepie fgdzie autoryzuja

    Czy ta karta pozwala na platnosci w necie, jak np. debetowki polbanku?
    Jesli tak to wez se walnij przelew aliorspeedem i spokoj.

  • 9. Data: 2009-04-08 10:59:31
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "BK" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...

  • 10. Data: 2009-04-08 11:00:05
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Krzysiek

    > Uzytkownik "BK" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...

    > Czy ta karta pozwala na platnosci w necie, jak np. debetowki polbanku?
    > Jesli tak to wez se walnij przelew aliorspeedem i spokoj.
    Podaj więcej szczegółów

    Krzysiek