  • 1. Data: 2009-04-08 06:51:11
    Temat: Nowa TOip ING od 29.04
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Ciekawe, ciekawe....

    Najlepsza metoda wpłaty gotówkowej w kasie na Direct, to wpłata na OKO i
    przelew....

  • 2. Data: 2009-04-08 07:27:42
    Temat: Re: Nowa TOip ING od 29.04
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

    > Ciekawe, ciekawe....
    >
    > Najlepsza metoda wpłaty gotówkowej w kasie na Direct, to wpłata na OKO
    > przelew....

    Też o tym pomyślałam. Innych rewelacji (rewolucji) nie zauważyłam,
    przynajmniej dla Direct.

    --
    LadyRoot

    -----------------------------------
    The future is not what it used to be.

  • 3. Data: 2009-04-08 09:46:33
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 8 Apr 2009 06:51:11 +0000 (UTC), jureq napisał(a):

    > Ciekawe, ciekawe....
    >
    > Najlepsza metoda wpłaty gotówkowej w kasie na Direct, to wpłata na OKO i
    > przelew....

    A będzie można wykonać więcej niż jeden darmowy przelew w miesiącu?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2009-04-08 09:54:53
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 08 Apr 2009 11:46:33 +0200, Chris napisał(a):

    > A będzie można wykonać więcej niż jeden darmowy przelew w miesiącu?

    Na tym polega cały sposób.....

    http://www.ingbank.pl/_itemserver/download/tab_det_2
    90409.pdf

    3.4.

    Polecenie przelewu z Otwartego Konta Oszczędnościowego w PLN
    składanego w formie elektronicznej realizowane z rachunku poprzez
    system bankowości internetowej ING BankOnLine na rachunki
    prowadzone w Banku, do których Klient posiada uprawnienie i
    zostały udostępnione w ramach jednego identyfikatora ING
    BankOnLine

    bez opłat