  • 11. Data: 2009-03-30 09:08:59
    Temat: Re: Gdzie jest Dieter ?
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    W takim razie Debowski podal kilka prognoz i wybrales jedna z nich. Nie mam
    amnezji i pamietam dokladnie jego prognoze mowiaca o wzrostach od marca 2009.

    Spadek od 06.07.07 trwal 593 dni, pomylilem sie o 26 dni i nie zakladalem po
    drodze zadnej hossy. Takie sa fakty. Tobie i wszystkim analom zycze takiej
    precyzji, a sobie zycze poprawienia marginesu dokladnosci kolejnej prognozy
    do 1-3 sesji.

    D.

  • 12. Data: 2009-03-30 10:08:35
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@g...pl> napisał(a):

[...]

    Ja zrozumiałem prognozy S.Dębowskiego w ten sposób, że podawał on punkt
    zwrotny do rozpoczęcia większej korekty wzrostowej dla giełd amerykańskich.
    Nie podawał żadnej konkretnej daty, tylko zgodnie z teorią fal Elliotta
    warunek konieczny jakim było przebicie dołków bessy z 2002r.
    Trzeba przyznać, że jego prognoza była bardzo precyzyjna w przypadku S&P500.

    Prognozowanie dokładnych dat nie ma większego sensu bo nikt nie jest jasnowidzem.
    p.s. Czy uważasz, że jesteśmy w trakcie tego większego odbicia i jaka wartość
    może osiągnąć WIG20 przed rozpoczęciem kolejnej (prawdopodobnie ostatniej w
    tej bessie) fali spadków.

    Pozdrawiam
    Sławek

  • 13. Data: 2009-04-03 11:31:56
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@g...pl> napisał(a):

    W takim razie Debowski podal kilka prognoz i wybrales jedna z nich. Nie mam
    amnezji i pamietam dokladnie jego prognoze mowiaca o wzrostach od marca 2009.

    Oklaski na stojąco dla S.Dębowskiego za niezwykle trafną prognozę dla S&P500.
    Rzeczywiście stało się tak jak pisał w swoich komentarzach ze stycznia i
    lutego 2009r: "Po przebiciu w dół dołka bessy z 2002r. (769 pkt.) indeksy
    giełd amerykańskich rozpoczęły najsilniejsze w całej obecnej bessie odbicie.
    Wzrosty w USA podziałały jak katalizator na resztę giełd stymulując dynamiczne
    odbicie, które może potrwać jeszcze jakiś czas.
    Ale uwaga: jesteśmy jedynie w trakcie korekty bessy a nie powrotu hossy!!!
    Po zakończeniu trwającej korekty giełdy w ślad za USA wrócą do spadków i
    testowania dołków bessy.
    Trzeba podkreślić, że USA znajdują się w długotrwałej bessie, która potrwa
    jeszcze wiele lat".

  • 14. Data: 2009-04-03 12:05:20
    Od: "Eizoman" <e...@g...pl>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > testowania dołków bessy.
    > Trzeba podkreślić, że USA znajdują się w długotrwałej bessie, która potrwa

    podaj linka