  • 81. Data: 2015-01-18 01:02:51
    Temat: Re: Gdzie korzystny leasing auta?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Jan 2015 23:47:28 +0100, Pete napisał(a):

    > Raczej próba rozruszania sprzedaży.
    > A po 3 latach, auto się 'odnowi' ;) i pójdzie do ludzi jako auto z
    > pewnego, dilerskiego źródła.

    > raczej zaporowa. podejrzewam 50-60%

    Chcialbys zaplacic w ratach 10+36% i na koniec jeszcze wykupic za 40%?
    A za bardzo zawyzyc nie moga, bo sami nie sprzedadza.
    Te 50-60% odpowiada mniej wiecej cenie 3-letniego auta.

    Dotarlem do zrodla
    https://kalkulator.vwbank.pl/audi_leasing/

    Przy wartosci netto 100000 / 123000 brutto placimy netto
    10000 pierwszej wplaty (10%)
    1230 *35 - 1% ale netto od ceny brutto, czyli plus VAT
    47900 wykup
    100950 razem - czyli 101% jak sie chwala.

    Czy leasing sie oplaca ... pierwsze 3 lata 53 tys, kolejne za 48,
    minus cena sprzedazy 6-letniego samochodu, plus oplaty rozne ... smiem
    twierdzic ze raczej oplaca sie wykupic, bo kolejne 3 lata beda
    znacznie tansze. Chyba ze ktos lubi jezdzic nowym autem, a ze starym
    nie ma co zrobic ...

    Ale ... Oferta rzeklbym znakomita. Wiec grzebiemy dalej czemu tak
    tanio.
    https://kalkulator.vwbank.pl/vw_leasing/
    tu juz na 3 lata mamy leasing "109%". W dodatku rata rosnie do 2909zl,
    za to wykup spada do 1000 zl - czyli dostaja pieniadze szybciej, a
    mimo to chca wiecej. Z tym, ze w racie jest tez ubezpiecznie.
    Zeby bylo trudniej porownac :-)

    Skoda lepsza od passata
    https://kalkulator.vwbank.pl/skoda_leasing_106/
    wypasiona octavia za 100000 netto bedzie kosztowac 2844 co miesiac
    (+VAT). Z ubezpieczeniem ... czyzby skoda byla bezpieczniejsza ?

    mozemy sie tez porownac z audi
    https://kalkulator.vwbank.pl/skoda_leasing_niskich_r
    at/
    po wpisaniu octavia, 123k, 36m, 10%, 30kkm/rok
    rata 1665 netto, wykup 46100 netto.
    "114%".

    Oferta na Audi znakomita ... ale nie ma nic za darmo, trzeba najpierw
    przeplacic za marke :-)

    J.

  • 82. Data: 2015-01-18 09:55:11
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-01-18 o 01:02, J.F. pisze:

> [...]
    > twierdzic ze raczej oplaca sie wykupic, bo kolejne 3 lata beda
    > znacznie tansze. Chyba ze ktos lubi jezdzic nowym autem, a ze starym

    Wydaje mi się, że etn kalkulator jest do 'zwykłego' leasingu. Audibiznes
    nijak tam się nie da wyklikać.

    --
    Pete

  • 83. Data: 2015-01-18 12:03:14
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-01-18 o 09:55, Pete pisze:

    > Wydaje mi się, że etn kalkulator jest do 'zwykłego' leasingu.
    > Audibiznes nijak tam się nie da wyklikać.

    No bo JF cały czas myśli jak kupić auto, a nie używać.

  • 84. Data: 2015-01-18 14:10:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Jan 2015 09:55:11 +0100, Pete napisał(a):

    > Wydaje mi się, że etn kalkulator jest do 'zwykłego' leasingu. Audibiznes
    > nijak tam się nie da wyklikać.

    Zauwaz ze to te same warunki

    Cena 104570 zł brutto
    Opłata wstępna 10457 zł brutto
    Miesięczna rata przez 3 lata: 1046 zł netto
    czyli +VAT

    Ot, takie tam malutkie oszustwo, a nawet nie, naciaganie lepszym
    slowem.
    10+35*1.23 = 53.05% kosztuje uzywanie przez pierwsze 3 lata.

    Co i tak jest swietna oferta leasingowa. I mozna wykupic na koniec,
    lub nie - co kto lubi.

    J.

  • 85. Data: 2015-01-18 20:06:09
    Od: S <a...@w...pl>

    > Audi nie daje jakis 3 lat bezplatnych przegladow przy zwyklym zakupie?
    > Bo ta oferta moze sie okazac zbyt dobra ... a to cos podejrzanego :-)

    Ale chwila... przed sekundą ktoś tu dowodził, że eksploatacja auto to
    grosze, bo tylko olej, a nagle się okazuje, że jednak nie grosze? ;-)
    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 86. Data: 2015-01-19 00:56:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Jan 2015 20:06:09 +0100, S napisał(a):

    > Ale chwila... przed sekundą ktoś tu dowodził, że eksploatacja auto to
    > grosze, bo tylko olej, a nagle się okazuje, że jednak nie grosze? ;-)

    Eksploatacja auta w wieku powiedzmy 3-6 lat to powinny byc grosze -
    auto sie psuc nie powinno, olej, klocki wymieniasz byle gdzie.
    Oczywiscie dochodza opony, wycieraczki - ale to tak samo jak w innym.
    Niestety - auta nie zawsze wiedza co powinny :-)

    Auto mlodsze wypada serwisowac w ASO, bo to gwarancja, wymog leasingu
    itp. A ceny za te uslugi sa raczej drogie ... no chyba ze jakas
    nadzwyczajna znizka.

    J.

  • 87. Data: 2015-01-20 13:36:50

    Np. żeby nie wykazywać czy to w środkach trwałych (firma), czy to w
    oświadczeniach majątkowych.

    -----