  • 11. Data: 2009-01-29 19:48:25
    Temat: Re: Gdzie kredyt gotówkowy 10-12k?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Natomiast tak czy inaczej prowizję płacimy często rocznie (np. Mutibank
    > 1% ale nie mniej niż 50 zł), więc ze stwierdzeniem, iż znowu nie trzeba
    > będzie płacić prowizji zgodzić się nie mogę :)

    tak, za kredyt w KO prowizję płaci się raz w roku, ale wynosi tyle ile
    podałeś, przy kredycie gotówkowym jest to często 3% i nawet więcej...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 12. Data: 2009-02-04 22:22:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:glrq91$1nu$4@news.onet.pl...

    > Citi swojego czasu reklamowało kredyt na karcie kredytowej 9,9%. A RSO
    > wychodziło prawie 20%.

    A co w tym dziwnego skoro karta cennikowo kosztuje 750pln, a ustawowo RRSP
    liczysz dla 8000pln?

    MK

  • 13. Data: 2009-02-04 22:50:02
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > A co w tym dziwnego skoro karta cennikowo kosztuje 750pln, a ustawowo
    > RRSP liczysz dla 8000pln?

    To był koszt BEZ ceny karty. Po prostu Citi liczyło stały % od wielkości
    udzielonego kredytu w momencie jego udzielenia, a więc pomimo tego, że z
    czasem kapitał pozostały do spłaty się zmniejszał to wysokość raty była
    stała. A wcześniejsza spłata = 3% kwoty kredytu.

    --
    Mithos

  • 14. Data: 2009-02-04 23:16:13
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gmd62v$bes$1@news.onet.pl...

> [...]
    > czasem kapitał pozostały do spłaty się zmniejszał to wysokość raty była
    > stała. A wcześniejsza spłata = 3% kwoty kredytu.

    Skoro to byla RRSP to musial byc wliczony koszt karty, a jesli nie byl to
    nie moglo to byc RRSP :).

    MK