  • 11. Data: 2004-06-15 18:09:48
    Temat: Re: Gdzie kredyt na działalność gospodarczą ?
    Od: "Marcin Janusz" <g...@p...onet.pl>

    > Tylko problem jest taki, ze w bankach nie ma pracownikow, ktorzy sa w
    > stanie rzetelnie ocenic pomysl na biznes.
    hehe... w 100% popieram!!!! ;-)))
    sam pisać tego nie chciałem ;-))

  • 12. Data: 2004-06-15 21:53:58
    Od: "Dżony Bigut" <d...@W...gazeta.pl>

    Marcin Janusz <g...@p...onet.pl> napisał(a):

    > mogę to potwierdzić częściowo z doświadczenia - wcześniej
    > pracowałem w bankowości i mając podobny przypadek usłyszałem
    > w Dep. że bez tony zaświadczeń, etc, Klient nie ma możliwości uzyskać
    > nawet 50% wartości depozytu... bo przecież nie wiemy czy posiada
    > zdolności go spłacić ;-))))))))))))))))))))

    Millennium... proste bankowanie.. he he

    Pozdrawiam
    Dżony Bigut

  • 13. Data: 2004-06-17 13:51:30
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "racoon" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    > 1. Wolałbym zastosować wariant poręczenie.

    To już zapomnij o kredycie
    Normalne(?) warunki to >150% zabezpieczenia w majątku łatwo zbywalnym
    (lokata) i kompletny , szczegółowy opis pomysłu (biznes plan),
    firma istniejąca długo, zeznania podatkowe właścicieli i firmy...

    Jest wielu co ogłaszają się na pl.biznes, że pożyczą pieniądze na pomysł -
    spróbuj tam