  • 21. Data: 2009-01-18 18:18:53
    Temat: Re: Gdzie moge przeniesc karte na 9,90%?
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 16 Sty, 17:08, K <k...@g...com> wrote:
    > Chcę przenieść kartę z mbanku. Zależy mi na tym aby spłata zadłużenia
    > była jak najdłużej oprocentowana na 9,90% (można gdzieś niżej?). Po
    > prostu chcę zamienić kredyt 16% na tańszy.
    >
    > Czy możecie mi coś doradzić?
    >
    > Znalazłem Multibank i Millenium, ale z żadnego z nich nie mogę skorzystać.

    Może Kredyt Bank? Oferują przez pierwsze 12 miesięcy 9,99% na karcie
    kredytowej przeniesionej z innego banku.

  • 22. Data: 2009-01-30 16:34:59
    Od: K <k...@g...com>

    k...@g...pl pisze:
    > Może Kredyt Bank? Oferują przez pierwsze 12 miesięcy 9,99% na karcie
    > kredytowej przeniesionej z innego banku.

    I padło właśnie na Kredyt Bank. Bardzo dziękuję za informację Tobie oraz
    wszystkim innym, którzy wzięli udział w dyskusji.

    To ciekawy bank. Infolinia nie potrafi powiedzieć jakie dokumenty należy
    przynieść i odsyła do oddziału. W każdym inne? W pierwszym oddziale, do
    którego zadzwoniłem, nie wiedzieli i obiecali oddzwonić. Nie oddzwonili.
    Drugi oddział też nie wiedział, ale obiecał i oddzwonił. Na szczęście
    już sama obsługa w oddziale bardzo sprawna.

    mBank znów obniża oprocentowanie, ale oczywiście o tych 16% na kartach
    "zapomnieli". Ciekawe czy będą walczyć gdy zamknę kartę?