-
1. Data: 2009-01-16 14:12:50
Temat: Zasłyszane w Polbanku...
Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>
Hej!
W oddziale Polbanku starszy Pan aktywuje sobie różne usługi, konsultant
cierpliwie wszystko tłumaczy...
Pod koniec klient prosi również o kod dostępu do obsługi przez telefon.
Na to konsultant odpowiada, że można załatwić to tylko przez infolinię.
Odpowiedź mogła być tylko jedna: "Wczoraj próbowałem dodzwonić się przez
godzinę i nic!".
Konsultant ze stoickim spokojem: "Wie Pan, mamy tylko pięciu
konsultantów na infolinii i obsługują całą Polskę..."
Uśmiałem się... ;-)
--
Łukasz
-
2. Data: 2009-01-16 14:29:31
Temat: Re: Zasłyszane w Polbanku...
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Osobnik posiadający mail s...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
> W oddziale Polbanku starszy Pan aktywuje sobie różne usługi, konsultant
> cierpliwie wszystko tłumaczy...
> Pod koniec klient prosi również o kod dostępu do obsługi przez telefon.
> Na to konsultant odpowiada, że można załatwić to tylko przez infolinię.
> Odpowiedź mogła być tylko jedna: "Wczoraj próbowałem dodzwonić się przez
> godzinę i nic!".
> Konsultant ze stoickim spokojem: "Wie Pan, mamy tylko pięciu
> konsultantów na infolinii i obsługują całą Polskę..."
>
dzwoniłem w ostatnim tygodniu 5 razy - za kazdym razem bez dłuższego
oczekiwania.
--
Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"W wannie historii prawdę trudniej jest utrzymać niż mydło,
i o wiele trudniej znaleźć..." - Terry Pratchett
-
3. Data: 2009-01-16 15:06:01
Temat: Re: Zasłyszane w Polbanku...
Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl>
Budzik pisze:
> Osobnik posiadający mail s...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
>
>> W oddziale Polbanku starszy Pan aktywuje sobie różne usługi, konsultant
>> cierpliwie wszystko tłumaczy...
>> Pod koniec klient prosi również o kod dostępu do obsługi przez telefon.
>> Na to konsultant odpowiada, że można załatwić to tylko przez infolinię.
>> Odpowiedź mogła być tylko jedna: "Wczoraj próbowałem dodzwonić się przez
>> godzinę i nic!".
>> Konsultant ze stoickim spokojem: "Wie Pan, mamy tylko pięciu
>> konsultantów na infolinii i obsługują całą Polskę..."
>>
> dzwoniłem w ostatnim tygodniu 5 razy - za kazdym razem bez dłuższego
> oczekiwania.
Ja dzisiaj też dzwoniłem i konsultant odpowiedział po jakiś 5-10
minutach, więc ok.
Śmiać mi się chciało z wyjaśnień konsultanta w oddziale :)
--
Łukasz
-
4. Data: 2009-01-16 21:41:07
Temat: Re: Zasłyszane w Polbanku...
Od: T...@s...in.the.world
In article <gkq7oq$m9p$1@news.onet.pl>,
"Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl> wrote:
> Budzik pisze:
> > Osobnik posiadający mail s...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim
> > odcinku co następuje:
> >> Konsultant ze stoickim spokojem: "Wie Pan, mamy tylko pięciu
> >> konsultantów na infolinii i obsługują całą Polskę..."
> >>
> > dzwoniłem w ostatnim tygodniu 5 razy - za kazdym razem bez dłuższego
> > oczekiwania.
>
> Ja dzisiaj też dzwoniłem i konsultant odpowiedział po jakiś 5-10
> minutach, więc ok.
>
> Śmiać mi się chciało z wyjaśnień konsultanta w oddziale :)
Moze tylko wy dwaj do nich dzwonicie?
TA
-
5. Data: 2009-01-18 12:29:50
Temat: Re: Zasłyszane w Polbanku...
Od: RobertS <b...@x...pl>
> Moze tylko wy dwaj do nich dzwonicie?
>
> TA
ja już nie dzwonię, taniej (4 zł na bilety) i szybciej (15 min. w jedną
stronę) opłaca mi sie pojechać do placówki, w której wielu rzeczy
załatwić się NIE DA ;-(
--
pozdrawiam
RobertS
-
6. Data: 2009-01-18 13:38:59
Temat: Re: Zasłyszane w Polbanku...
Od: Poldekk <n...@g...pl>
Lukasz, sq2dyl wrote:
> Ja dzisiaj też dzwoniłem i konsultant odpowiedział po jakiś 5-10
> minutach, więc ok.
5-10 minut czekania na telefonie jest ok?
Dla mnie, to jest dyskwalifikacja.
-
7. Data: 2009-01-19 11:53:00
Temat: Re: Zasłyszane w Polbanku...
Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
Lukasz, sq2dyl wrote:
> W oddziale Polbanku starszy Pan aktywuje sobie różne usługi, konsultant
> cierpliwie wszystko tłumaczy...
> Pod koniec klient prosi również o kod dostępu do obsługi przez telefon.
> Na to konsultant odpowiada, że można załatwić to tylko przez infolinię.
> Odpowiedź mogła być tylko jedna: "Wczoraj próbowałem dodzwonić się przez
> godzinę i nic!".
> Konsultant ze stoickim spokojem: "Wie Pan, mamy tylko pięciu
> konsultantów na infolinii i obsługują całą Polskę..."
> Uśmiałem się... ;-)
Coś w tym jest, bo odkąd pamiętam *zawsze* trafiam na tego samego
konsultanta. Co prawda nie dzwoniłem tam za wiele razy, ale mimo
wszystko przypadek jest ciekawy... :-)
--
MiCHA
-
8. Data: 2009-01-19 12:24:42
Temat: Re: Zasłyszane w Polbanku...
Od: Olgierd <n...@n...problem>
Dnia Mon, 19 Jan 2009 12:53:00 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):
> Coś w tym jest, bo odkąd pamiętam *zawsze* trafiam na tego samego
> konsultanta. Co prawda nie dzwoniłem tam za wiele razy, ale mimo
> wszystko przypadek jest ciekawy...
Niedawno czytałem, że w Allianz jest ich ponoć 17, zaś w Aliorze -- 3x
tyle ;-)
Ale po co miałoby być więcej? Ilu Polbank ma klientów?
--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl