  • 11. Data: 2010-08-20 07:11:41
    Temat: Re: Gdzie na dziś najwyższe % depozytów?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...

    > Niemniej: jak oceniacie produkty tego typu w kontekscie OF oraz ogolnie w
    > obecnej sytuacji?

    Jako beznadziejne.

  • 12. Data: 2010-08-20 12:48:13
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    XYZ <j...@m...bin> napisał(a):

    > A tutaj https://adds.neobank.pl/neoKonto/neoKonto.wbs byłeś?
    > Tu z kolei http://a.imageshack.us/img713/456/lokaty.jpg jest wrzuciłem
    > listę lokat możliwych do założenia przez internet.

    Dzięki za info. Jeśli chodzi o lokatę to już widzę gdzie popełniłem błąd -
    kliknąłem na Lokatę Codzienną, zamiast na e-Codzienną. Natomiast co do konta
    to Neo trochę sobie strzela w stopę tą informacją o placówkach jeśli da się
    to zrobić zdalnie. Po przeczytaniu informacji że jest konieczna wizyta w
    placówce, dalej nie eksplorowałem.