  • 1. Data: 2002-09-06 13:40:30
    Temat: Gdzie najlepsza lokata?
    Od: "Krzysztof Kuczyk" <j...@b...pl>

    Witam!

    Pytanie chyba proste.
    Mam do wlozenia na konta parenascie tysiecy zlotych. Jestem posiadaczem
    lokaty w Millenium i kont bankowych tamze oraz w PKO BP i M-banku.
    Zastanawiam sie gdzie najkorzystniej umiescic swoje pieniadze?
    Celem jest raczej trzymanie ich na procent niz operacje na tej kwocie. To
    tak na "czarna godzine". W ktorym banku i w jakim typie uslugi sa najlepsze
    oprocentowania i niezbyt duza ilosc komplikacji oraz doplat przy korzystaniu
    z konta.

    Mam nadzieje, ze ktos mi pomoze. Slabiutki z tego jestem...

    Pozdrawiam

    Krzysztof Kuczyk

  • 2. Data: 2002-09-06 13:53:14
    Temat: Re: Gdzie najlepsza lokata?
    Od: "Krzysztof Kuczyk" <j...@b...pl>

    > Sprawdz czwartkowe wydanie Rzepy (jest na sieci w dodatku moje
    pieniadze) -
    > tam masz tabelke gdzi i co.

    A co to jest ta Rzepa?
    Jak mozesz to nie rzucaj haslami:-)

    > Pomysl tez moze nad obligacjami?? :)

    Byle co byle bez ryzyka. Zaden ze mnie gracz w tych sprawach.

    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-09-06 13:55:26
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

  • 4. Data: 2002-09-06 14:04:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A co to jest ta Rzepa?
    > Jak mozesz to nie rzucaj haslami:-)

    http://www.rp.pl/dodatki/pieniadze_020905/pieniadze_
    a_6.html

    > Byle co byle bez ryzyka. Zaden ze mnie gracz w tych sprawach.

    No obligacje raczej sa pozbawione ryzyka, ale kto ich tam wie ;)

    http://www.obligacje.cdmpekao.pl/

  • 5. Data: 2002-09-06 14:05:42
    Od: "Kasia" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kuczyk" <j...@b...pl> napisał w wiadomości
    > A co to jest ta Rzepa?
    > Jak mozesz to nie rzucaj haslami:-)

    :-))) gazeta ogólnopolska - Rzeczpospolita ....

    > Byle co byle bez ryzyka. Zaden ze mnie gracz w tych sprawach.

    Nie musisz byc gracz - idziesz do banku i kupujesz

  • 6. Data: 2002-09-06 14:06:25
    Od: "Krzysztof Kuczyk" <j...@b...pl>

    > :-))) gazeta ogólnopolska - Rzeczpospolita ....

    No tak...sorry, ale chory jestem i slabo mysle:-) Poza tym nie czytam Rzepy
    wiec tym bardziej...

    > Nie musisz byc gracz - idziesz do banku i kupujesz

    Prawda to. Jakie to daje zyski?

    Dzieki i pozdrawiam

    Krzysztof

  • 7. Data: 2002-09-06 14:06:43
    Od: "Krzysztof Kuczyk" <j...@b...pl>

    > http://www.rp.pl/dodatki/pieniadze_020905/pieniadze_
    a_6.html

    MAm, przegladam, dzieki...

    K.K.

  • 8. Data: 2002-09-06 14:19:32
    Od: "Krzysztof Kuczyk" <j...@b...pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Lukas Bank. Od 10 tys. wyzsze stawki. Nie ma oplat za konto do lokat.

    A ile daja?
    Jesli chodzi o oplaty rzedu 1-2 zlote miesieczniee to nie mam z tym
    problemu.

    Pozdrawiam

    Krzysztof

  • 9. Data: 2002-09-06 14:21:00
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Lukas Bank. Od 10 tys. wyzsze stawki. Nie ma oplat za konto do lokat.

  • 10. Data: 2002-09-06 16:15:27
    Od: "Robert" <m...@w...ppll>

    Krzysztof Kuczyk wrote:

    > A ile daja?
    Tu masz pełne zestawienie:

    http://www.lukas.com.pl/oferta_tabele_oproclokat.asp

    Najbardziej opłaca się zakładać przez internet, ale w tym celu należy
    mieć już e-Konto (które jest bezpłatne). Ale jeśli zakładasz lokatę min.
    5 tys. (piszesz o 15), to masz za darmo znacznie bogatsze e-Konto Pro.
    Wiele osób je sobie chwali, w tym ja.