  • 1. Data: 2002-09-06 13:17:53
    Temat: ING (BSK) - nigdy nie lubilem tego banku
    Od: "JackT" <j...@p...BEZ.TEGO.sos.com.pl>

    Witam...
    ... a teraz mam coraz więcej powodów... ;)

    Sam pisałem o "dziwnym" interpretowaniu TOiP przez personel, Wy piszecie o
    braku wyciągów papierowych (akurat to mały problem, bo to i tak żaden
    dokument (bez podpisów i pieczątek), a zaledwie "wgląd")

    Dorzucę jeszcze jeden kamyczek.
    Założyłem OKO w Euro, zadysponowałem: wyciągi pocztą do domu.
    Nic nie przychodziło.
    No to ja do oddziału, pytam: jak jest w komputrze? Pani: pocztą do domu. OK,
    idę pisać skargę.
    Napisałem, przynoszę. Pani mówi: "wyciąg do pana został wysłany". Nie
    pytałem kiedy (został), złożyłem pisemko.
    Następnego dnia mam w skrzynce wyciąg ;) Z datą stempla "wczorajszą", czyli
    dnia, kiedy się upomniałem. Ciekawe, czy cokolwiek odpowiedzą na pisemko.
    Nie wierzę. Założe się o piwo. ;(

    --

    Dziekuje. Pozdrawiam. <<< JackT >>>