  • Data: 2009-02-23 12:46:28
    Temat: Gdzie najtańsza KK?
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Już myślałem, że zostanę na stałe z moją pomarańczową visą z ING ale
    skurczybyki podnieśli limit transakcji, przy których nie pobierają
    opłaty :) Dla tego wkrótce będę znów zmieniał KK i proszę o pomoc w wyborze.

    Z kredytu na KK nie korzystam więc oprocentowanie jest bez znaczenia.
    Powiedzmy, że będę płacił kartą ok. 300 PLN/mies.
    Szukam najtańszej oferty przy powyższych założeniach.

    Miło byłoby, gdybym mógł opłacać niektóre rachunki z KK - wtedy wymagany
    obrót na karcie mógłby być wyższy.

    Piotr Hołda