  • 1. Data: 2009-02-23 12:46:28
    Temat: Gdzie najtańsza KK?
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    Witam,

    Już myślałem, że zostanę na stałe z moją pomarańczową visą z ING ale
    skurczybyki podnieśli limit transakcji, przy których nie pobierają
    opłaty :) Dla tego wkrótce będę znów zmieniał KK i proszę o pomoc w wyborze.

    Z kredytu na KK nie korzystam więc oprocentowanie jest bez znaczenia.
    Powiedzmy, że będę płacił kartą ok. 300 PLN/mies.
    Szukam najtańszej oferty przy powyższych założeniach.

    Miło byłoby, gdybym mógł opłacać niektóre rachunki z KK - wtedy wymagany
    obrót na karcie mógłby być wyższy.

    Piotr Hołda

  • 2. Data: 2009-02-23 12:48:12
    Temat: Re: Gdzie najtańsza KK?
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 23 Feb 2009 13:46:28 +0100, Piotr Hołda napisał(a):

    > Z kredytu na KK nie korzystam więc oprocentowanie jest bez znaczenia.
    > Powiedzmy, że będę płacił kartą ok. 300 PLN/mies. Szukam najtańszej
    > oferty przy powyższych założeniach.

    Money.pl/BZWBK: po 1 roku 5 transakcji w każdym miesiącu.
    Polbank: od 24/36 transakcji rocznie.
    Citi srebrna: zwyczajowo od 200 zł/miesięcznie (po 2 roku).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-02-23 12:55:25
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Hołda" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Już myślałem, że zostanę na stałe z moją pomarańczową visą z ING ale
    > skurczybyki podnieśli limit transakcji, przy których nie pobierają opłaty
    > :) Dla tego wkrótce będę znów zmieniał KK i proszę o pomoc w wyborze.

    A skąd pochodzi to info i jaka ma być nowa wysokość tych limitów?

    marekz

  • 4. Data: 2009-02-23 13:02:37
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Piotr Hołda" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A skąd pochodzi to info i jaka ma być nowa wysokość tych limitów?

    Kiedy podpisywałem umowę, było 300 PLN/mies. Teraz już jest 500.

    Piotr Hołda

  • 5. Data: 2009-02-23 13:13:18
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Kiedy podpisywałem umowę, było 300 PLN/mies. Teraz już jest 500.

    Strona banku natomiast zeznaje, że było 100 i jest 100.

    marekz

  • 6. Data: 2009-02-23 13:16:42
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Piotr Hołda" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Strona banku natomiast zeznaje, że było 100 i jest 100.

    To poproszę linka. Ja patrzę tu: http://www3.ingbank.pl/u235/navi/38392

    Piotr Hołda

  • 7. Data: 2009-02-23 13:20:38
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > To poproszę linka. Ja patrzę tu: http://www3.ingbank.pl/u235/navi/38392

    Ja patrzę w to samo miejsce i w moim internecie jest tam napisane 100.

    Dodatkowo nigdy nie było tam napisane 300, zawsze odkąd pamiętam było
    napisane 100.

    marekz

  • 8. Data: 2009-02-23 13:22:13
    Od: Jacek Sołtysik <j...@n...ma>

    MarekZ pisze:
> [...]
    >
    > Ja patrzę w to samo miejsce i w moim internecie jest tam napisane 100.
    >
    > Dodatkowo nigdy nie było tam napisane 300, zawsze odkąd pamiętam było

    w moim Internecie jest 500

  • 9. Data: 2009-02-23 13:25:55
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    >
    > Ja patrzę w to samo miejsce i w moim internecie jest tam napisane 100.
    >
    > Dodatkowo nigdy nie było tam napisane 300, zawsze odkąd pamiętam było

    Kurczę! Masz rację. Źle zinterpretowałem tabelkę. Dzięki za
    wyprowadzenie mnie z błędu.

    Piotr Hołda

  • 10. Data: 2009-02-23 13:26:58
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek Sołtysik" <j...@n...ma> napisał w wiadomości

    > w moim Internecie jest 500

    No to obawiam się, że ktoś z nas jest obiektem manipulacji Wiadomych Sił.

    Czy masz też wrażenie, że wcześniej było tam 300? :D

    marekz