  • 11. Data: 2004-01-27 09:05:02
    Temat: Re: Gdzie postawić bankomat?
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Może gdzieś między Łodzią a Warszawą, bo tam żadnego nie ma. Proponuję w
    > którymś z tych miast:
    > Skierniewice
    > Łowicz
    > Sochaczew
    > Darek

    Witam
    Ja proponuje :

    Łeba - w sezonie nie można przejść ;P
    Legnica - Auchan

    Piotr
    Dolnyśląsk
    p...@p...onet.pl

  • 12. Data: 2004-01-27 09:26:25
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Karol Żwiruk wrote:
    > Masz pomysł na to, gdzie postawić bankomat sieci Euronet, tak by na
    > siebie zarabiał. Podziel się nim z ludźmi, którzy decydują o
    > lokalizacji tych maszyn.

    Odpowiedź z Euronetu:

    "Nasze bankomaty są lokowane przede wszystkim w miejscach o dużym
    natężeniu
    ruchu gdzie jest potrzeba posiadania i wydawania gotówki, czyli w
    centrach
    handlowych, hipermarketach etc."

    Jak wiedzą gdzie, to po co pytają ?
    Poza tym - po co w hipermarkecie bankomat, przecież (z wyjątkiem
    Makro) można zapłacić kartą.

    MichalL

  • 13. Data: 2004-01-27 09:34:10
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bv5at9$42e$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Jak wiedzą gdzie, to po co pytają ?

    Bo liczą na to, że nie wszystko wiedzą.

    > Poza tym - po co w hipermarkecie bankomat, przecież (z wyjątkiem
    > Makro) można zapłacić kartą.

    Bo ludzie są przyzwyczajeni do płacenia gotówką i cała masa wypłaca najpierw
    z bankomatu, a potem kupuje za gotówkę.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 14. Data: 2004-01-27 10:06:43
    Od: "Edmund Poważny" <E...@k...ru>

    Odpowqiadam ... ty napisałeś tak :

    "Latem przy Kołobrzeskim molo"

    To jest jakaś konkretna lokalizacja ... ja wiem gdzie to jest ;) ... inni
    też może się domyślą ...

    Rotflnęło mną jak wyobraziłem sobie ten bankomat stojący dokładnie " Morze i
    Mazury - w lecie." ....

    Jutro podjadę zobaczyć, czy rzeczywiście jest tam bankomat, czy go nie ma ;)

    Pozdrawiam
    SP na L4

  • 15. Data: 2004-01-27 10:15:29
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Karol Żwiruk" <p...@k...net> wrote:

    > Masz pomysł na to, gdzie postawić bankomat sieci Euronet, tak by na siebie
    > zarabiał. Podziel się nim z ludźmi, którzy decydują o lokalizacji tych
    > maszyn.

    Takie pytania to bullshit. Wiem jakie problemy miała moja firma, aby
    postawić _jakikolwiek_ bankomat w siedzibie.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'

  • 16. Data: 2004-01-27 10:26:14
    Od: "Edmund Poważny" <E...@k...ru>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości

    > Bo ludzie są przyzwyczajeni do płacenia gotówką i cała masa wypłaca
    najpierw
    > z bankomatu, a potem kupuje za gotówkę.

    Bo panienka siedząca na kasie 1 raz nie umie obsłużć terminala i wymiguje
    się brakiem autoryzacji ???
    Bo czasem tej atoryzacji rzeczywiście nie ma z nieznanych powodów ??

    Pozdrawiam.

    SP na L4

  • 17. Data: 2004-01-27 10:51:25
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    Użytkownik "Edmund Poważny" <E...@k...ru> napisał w wiadomości

    > Bo panienka siedząca na kasie 1 raz nie umie obsłużć terminala i wymiguje
    > się brakiem autoryzacji ???
    > Bo czasem tej atoryzacji rzeczywiście nie ma z nieznanych powodów ??

    Się jeszcze dopiszę:
    Bo z bankomatu można wypłacić używając pożyczonej karty,
    a zapłacić w kasie już nie zawsze?

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 18. Data: 2004-01-27 11:00:08
    Od: "EmBaS" <e...@u...op.pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...net> napisał w wiadomości
    > Masz pomysł na to, gdzie postawić bankomat sieci Euronet, tak by na siebie
    > zarabiał. Podziel się nim z ludźmi, którzy decydują o lokalizacji tych

    Wysłałem propozycję dot. instalacji bankomatu w nowopowstającym
    hipermarkecie (otwarcie w kwietniu) i dostałem odpowiedź:

    "
    Szanowni Państwo,

    dziękujemy bardzo za złożoną propozycje montażu bankomatu Euronetu.
    Niestety, aktualnie nie jesteśmy zainteresowani montażem urządzeń we
    wskazanej miejscowosci, w obiektach o takim charakterze.
    Nasze bankomaty są lokowane przede wszystkim w miejscach o dużym natężeniu
    ruchu gdzie jest potrzeba posiadania i wydawania gotówki, czyli w centrach
    handlowych, hipermarketach etc.
    ..........................."

    Więc jaka jest definicja hipermarketu?
    Poprostu szkoda sobie głowy zawracać. Jak widać mają swoją standardową
    regułkę, którą odsyłają bez względu co się tam wyśle. Można wysłać
    propozycję instalacji bankomatu na MARSIE i też taką odpowiedź dostaniemy.

  • 19. Data: 2004-01-27 11:26:40
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 26 Jan 2004 22:59:13 GMT, Karol Żwiruk napisał(a):
    > Masz pomysł na to, gdzie postawić bankomat sieci Euronet, tak by na siebie
    > zarabiał. Podziel się nim z ludźmi, którzy decydują o lokalizacji tych
> [...]

    Krakowskie Multikino...
    Kiedyś tam był ten euronet, ale teraz już nie ma - i skutek jest taki że
    zarówno ja jak i większość moich znajomych omijamy tę placówkę szerokim
    łukiem... Po cholerę się stresować tym czy mam gotówkę, jeśli można
    spokojnie pójść do Plazy :)

    Multikino oczywiście olało sikiem prostym moje pytanie o bankomat...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 20. Data: 2004-01-28 09:01:57
    Od: "news.tpi.pl" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Krakowskie Multikino...

    Dworzec PKP w Bydgoszczy. Kiedys Euronet byl, ale zniknal. Kasy PKP
    oczywiscie kart nie przyjmuja... :((

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret