    From: "EmBaS" <e...@u...op.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie postawić bankomat?
    Date: Tue, 27 Jan 2004 12:00:08 +0100
    Sender: e...@o...pl@eric10ppp.krakow.tpsa.pl

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...net> napisał w wiadomości
    news:5ZgRb.323608$Tz1.260643@news.chello.at...
    > Masz pomysł na to, gdzie postawić bankomat sieci Euronet, tak by na siebie
    > zarabiał. Podziel się nim z ludźmi, którzy decydują o lokalizacji tych

    Wysłałem propozycję dot. instalacji bankomatu w nowopowstającym
    hipermarkecie (otwarcie w kwietniu) i dostałem odpowiedź:

    "
    Szanowni Państwo,

    dziękujemy bardzo za złożoną propozycje montażu bankomatu Euronetu.
    Niestety, aktualnie nie jesteśmy zainteresowani montażem urządzeń we
    wskazanej miejscowosci, w obiektach o takim charakterze.
    Nasze bankomaty są lokowane przede wszystkim w miejscach o dużym natężeniu
    ruchu gdzie jest potrzeba posiadania i wydawania gotówki, czyli w centrach
    handlowych, hipermarketach etc.

    Więc jaka jest definicja hipermarketu?
    Poprostu szkoda sobie głowy zawracać. Jak widać mają swoją standardową
    regułkę, którą odsyłają bez względu co się tam wyśle. Można wysłać
    propozycję instalacji bankomatu na MARSIE i też taką odpowiedź dostaniemy.