  • 1. Data: 2006-03-25 18:50:32
    Temat: Gdzie przeniesienie KK bez konieczności rezygnacji z poprzedniej?
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej.N.O.@.s.p.a.m.post.pl>

    Witam!

    Gdzie poza BPH można przenieść kartę kredytową bez konieczności rezygnacji
    z poprzedniej? Oczywiście spłacam całe zadłużenie w grace period.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 2. Data: 2006-03-26 12:06:09
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Maciej Wójcik napisał(a):

    > Gdzie poza BPH można przenieść kartę kredytową bez konieczności
    > rezygnacji z poprzedniej? Oczywiście spłacam całe zadłużenie w grace
    > period.

    Pozostając w zgodzie z regulaminem przeniesienia: Millennium.
    Praktycznie(czyli: zobowiązuję się, ale tego nie sprawdzają):
    Raiffeisen, ING.

    Marek

  • 3. Data: 2006-03-26 12:12:44
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej.N.O.@.s.p.a.m.post.pl>

    > Pozostając w zgodzie z regulaminem przeniesienia: Millennium.
    > Praktycznie(czyli: zobowiązuję się, ale tego nie sprawdzają):
    > Raiffeisen, ING.
    Pytanie tylko czy w Rajfim na pewno nie sprawdzą? Bo oferta limitu
    większego o 30% jest bardzo kusząca, a i wyciąg ostatni wystarcza (a nie 3
    jak w innych bankach)...
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 4. Data: 2006-03-26 12:27:56
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Maciej Wójcik napisał(a):

    > Pytanie tylko czy w Rajfim na pewno nie sprawdzą? Bo oferta limitu
    > większego o 30% jest bardzo kusząca, a i wyciąg ostatni wystarcza (a nie
    > 3 jak w innych bankach)...

    Ktoś kiedyś na tej grupie napisał, że pracownik powiedział do niego:
    "Wie Pan, byleby Pan nie przenosił do nas tej samej karty dwa razy" ;-)

    Jeśli bardzo nie chcesz rozstać się ze swoją bieżącą kartę, to w razie
    problemów po prostu napiszesz rezygnację z Raiffeisena. Będzie po
    kłopocie. Ale nie sądzę, by coś takiego miało się zdarzyć.

    Marek

  • 5. Data: 2006-03-27 13:06:54
    Od: "turczy" <t...@f...pl>

    A tp "przeniesienie" do Milenium w zgodzie z regulaminem (bez rezygnacji) to
    świadome działanie banku? Jakaś specjalna procedura? Czy może po prostu luka
    w regulaminie?
    Arek

  • 6. Data: 2006-03-27 13:22:14
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    turczy napisał(a):
    > A tp "przeniesienie" do Milenium w zgodzie z regulaminem (bez
    > rezygnacji) to świadome działanie banku?

    Tak.

    > Jakaś specjalna procedura? Czy może po prostu luka w regulaminie?

    Można wystąpić o ich kartę na podstawie wyciągów z karty innego banku.
    Zapytałem pracownika, czy muszę przynieść potwierdzenie zamknięcia
    poprzedniej karty. Zapytał: A po co? Zapytałem, czy nie muszę udowodnić
    zamknięcie. Odpowiedział, że likwidacja to moja decyzja, oni jej nie
    wymagają, więc nic nie muszę przynosić.

    Marek

  • 7. Data: 2006-03-27 18:06:15
    Od: "rzeka3m" <r...@w...pl>

    w Bph jak przenosisz karte, to trzeba ciagu 30dni pokazc kwit z tego gdzie
    miales karte ze rachunek karty zostal zamkniety

  • 8. Data: 2006-03-27 19:36:53
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej.N.O.@.s.p.a.m.post.pl>

    > w Bph jak przenosisz karte, to trzeba ciagu 30dni pokazc kwit z tego
    > gdzie
    > miales karte ze rachunek karty zostal zamkniety
    Chyba, że spłacam całe zadłużenie w czasie grace period. Tak właśnbie
    napisałem w pierwszym poście.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 9. Data: 2006-03-30 00:50:40
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sun, 26 Mar 2006 14:27:56 +0200, MarekM
    <m...@w...interia.i-to.pl> wrote:

    >Ktoś kiedyś na tej grupie napisał, że pracownik powiedział do niego:
    >"Wie Pan, byleby Pan nie przenosił do nas tej samej karty dwa razy" ;-)

    W zasadzie: dlaczego nie? Ja wypowiedziałem w BZWBK, Rajfi dał, po
    czym BZWBK zadzwoniło i poprosiło, żebym jednak wziął. No to wziąłem.
    --
    Jarek Andrzejewski