eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGdzie przeniesienie KK bez konieczności rezygnacji z poprzedniej?Re: Gdzie przeniesienie KK bez konieczności rezygnacji z poprzedniej?
    From: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie przeniesienie KK bez konieczności rezygnacji z poprzedniej?
    Date: Mon, 27 Mar 2006 15:22:14 +0200

    turczy napisał(a):
    > A tp "przeniesienie" do Milenium w zgodzie z regulaminem (bez
    > rezygnacji) to świadome działanie banku?

    Tak.

    > Jakaś specjalna procedura? Czy może po prostu luka w regulaminie?

    Można wystąpić o ich kartę na podstawie wyciągów z karty innego banku.
    Zapytałem pracownika, czy muszę przynieść potwierdzenie zamknięcia
    poprzedniej karty. Zapytał: A po co? Zapytałem, czy nie muszę udowodnić
    zamknięcie. Odpowiedział, że likwidacja to moja decyzja, oni jej nie
    wymagają, więc nic nie muszę przynosić.

    Marek