  • 31. Data: 2017-01-20 14:57:37
    Temat: Re: Gdzie siedzi wirus który wykradł 30zł?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości
> [...]
    >- i to jest błąd. Nie zajarzył, że coś nie tak - wszystko mu się
    >zgadzało - miał dostać sms i dostał, a procedury aktywacji pakietu
    >dodatkowego mógł nie kojarzyć - nie pamiętam, czy kiedykolwiek
    >opłacaliśmy jakiś dodatkowy pakiet.
    >9. Pakiet się nie aktywował (Virgin daje sobie 24h, ale powinno być
    >szybciej).
    >10. Po telefonie do Virgin okazuje się, że syn wysłał sms-a za 30zł
    >no i nie było kasy na aktywację pakietu.
    >Oczywiste mi się wydaje, że po kliknięciu w aktywuj kasa powinna być
    >blokowana, ale może to tylko ja tak myślę.

    Chyba tak sobie myslisz ... ja tam mysle, ze powinien sie natychmiast
    aktywowac, a jest jak jest :-(

    >Zbieg okoliczności jest nieprawdopodobny - wpłata 30zł i zaraz sms,
    >na którego odpowiedź kosztuje 30zł.
    >Zaangażowane strony:
    >- mBank,
    >- PayU,
    >- Virgin,
    >- Home.pl - tam trafiają np maile z PayU o transakcjach.
    >- mój komputer (z aktywnym komercyjnym ESET-NOD32 antywirusem).
    >Czy według Was powinienem przyjąć, że jedyne podejrzane miejsce to
    >mój komputer?

    A twoj komputer zna numer syna ?
    Obstawialbym, ze tylko Virgin - im ten system dziala jak chce.

    Ale warto sprawdzic wszystko - kiedy przyszedl ten sms, co zawieral,
    kiedy wplynely pieniadze ... i powtorzyc eksperyment :-)

    A jak to smartfon, to niektore programy/gry same potrafia wysylac
    SMS - moze ma tam cos co wysyla co godzine, tylko wczesniej nie bylo
    na koncie 30 zl.

    Mozna zablokowac uslugi premium - i warto to zrobic.

    >Chyba nie może mieć to żadnego związku, ale ciekawe, że tej samej
    >nocy nasze telefony (żony i mój, oba w Play) utraciły możliwość
    >wysyłania sms (rozmawiać można, a sms - nie udało się wysłać) - nigdy
    >wcześniej się z czymś takim nie spotkałem.
    >Za dużo katastrof jak na jedną noc :).

    Byc moze jedno z drugim sie wiaze. A byla np awaria centrum SMS.

    J.

  • 32. Data: 2017-01-20 14:59:32
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-20 o 14:49, Piotr Gałka pisze:

    > Posiada.

    Co? Jak się nazywa ta jego taryfa?

    --
    Liwiusz

  • 33. Data: 2017-01-20 15:34:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 stycznia 2017 13:08:03 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Pokażesz mi ten nolimit za 20 PLN?
    >
    > (zakładam że mówimy o minutach krajowych i sms/mms)
    Njumobile. Nolimit na komórki + sms + 1GB danych- 19zł
    "Do komórkowych za 19zł"

  • 34. Data: 2017-01-20 16:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Piotr Gałka p...@c...pl ...

    > - nie masz dostępu do sieci (wysiadło WiFi),

    I studenci nie wymyslili nic zeby go naprawić / wymienic?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 35. Data: 2017-01-20 16:04:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-20 o 16:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Piotr Gałka p...@c...pl ...

    > I studenci nie wymyslili nic zeby go naprawić / wymienic?

    To akademik, gdzie studentom prasują ubrania i dają 4 posiłki dziennie -
    stawiam dolary przeciwko orzechom, że tamtejszy mieszkaniec nawet zmyć
    naczyń nie potrafi, o przyszyciu guzika już nie wspominając, a gdzież
    tam by ktoś myślał o naprawie wifi :)

    --
    Liwiusz

  • 36. Data: 2017-01-20 17:05:01
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 20-01-2017 o 16:04, Liwiusz pisze:

> [...]
    > stawiam dolary przeciwko orzechom, że tamtejszy mieszkaniec nawet zmyć
    > naczyń nie potrafi, o przyszyciu guzika już nie wspominając, a gdzież

    Koledzy syna w tym akademiku to głównie studenci prawa - więc co do
    naprawiania wifi zgadam się z Twoim tokiem.
    Syn się zżyma, że oni mają tylko kilka dni zajęcia i mnóstwo wolnego, a
    on zajęcia od rana do wieczora i mnóstwo roboty (jest tam jedyny z
    nawigacji AM).

    Ale Cię bolą te posiłki :). Tak sobie wymyśliło Opus Dei jeszcze przed
    wojną. Nie mam na to wpływu.
    Mamy podstawy uważać, że ten akademik to najlepsze co mogło się trafić.
    Bez tego nie miałby żadnych szans, a tak jakieś tam ma.
    Jeśli chcesz poznać (zrozumieć w zasadzie się nie da) motywacje naszych
    decyzji to odezwij się na priv i jednoznacznie zadeklaruj, że zachowasz
    to co Ci napiszę dla siebie - zaufam.
    A w przeciwnym wypadku przyjmij, że znasz tylko wyrywkowe informacje.
    P.G.

  • 37. Data: 2017-01-20 17:06:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-20 o 17:05, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > to co Ci napiszę dla siebie - zaufam.
    > A w przeciwnym wypadku przyjmij, że znasz tylko wyrywkowe informacje.

    Chętnie się dowiem. Zachowam poufność.

    --
    Liwiusz

  • 38. Data: 2017-01-20 17:06:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 stycznia 2017 16:04:17 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

> [...]
    > stawiam dolary przeciwko orzechom, że tamtejszy mieszkaniec nawet zmyć
    > naczyń nie potrafi, o przyszyciu guzika już nie wspominając, a gdzież

    Znam osobę która do dziekanatu dzwoniła i usprawiedliwiała syna;)
    Akademik itp też w imieniu syna załatwiała.

  • 39. Data: 2017-01-20 17:07:02
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 20-01-2017 o 16:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Piotr Gałka p...@c...pl ...

    > I studenci nie wymyslili nic zeby go naprawić / wymienic?

    Awarie są przejściowe. Nie wiem, czy mają dostęp do węzła wifi. Może jak
    rano zgłoszą to ktoś robi reset i po problemie.
    P.G.

  • 40. Data: 2017-01-20 17:10:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-01-20 o 17:07, Piotr Gałka pisze:

    > Awarie są przejściowe. Nie wiem, czy mają dostęp do węzła wifi. Może jak
    > rano zgłoszą to ktoś robi reset i po problemie.

    Któryś z tych studentów musi mieć jakiś abonament ze względnie dużym
    pakietem danych i może udostępniać pozostałym po wifi.

    --
    Liwiusz