  • 31. Data: 2009-01-31 17:05:55
    Temat: Re: Gdzie tania KK?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jacek Erazmus pisze:
    > Jakiś czas temu kolega wynegocjował brak opłaty rocznej na całe życie
    > -warunek obrót 200 zł miesięcznie , oprocentowanie na karcie 9,99 na
    > cały okres użytkowania karty + torbę podróżną

    Ja mam darmowego Golda (Motokarta) na całe życie bez konieczności
    robienia jakiegokolwiek obrotu. Wcześniej miałem Silvera ale podnieśli
    limit i zaproponowali wymianę na Golda. Zgodziłem się ale tylko wtedy
    kiedy wszystkie warunki (np dożywotnia darmowość) pozostaną takie jak na
    Silverze. I zostały.

    Przy dożywotniej darmowości dostałem jeszcze od Citi 100 PLN w gotówce.
    Obrotów nie mam jakichś kosmicznych (na pewno mniej niż wspomniane tutaj
    30k rocznie).

    --
    Mithos

  • 32. Data: 2009-02-01 00:19:17
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    Jacek Erazmus wrote:
    > Pułapek żadnych nie ma. Są darmowe smsy przypominające o spłacie
    > karty , można ustawić automatyczną spłatę karty z konta w Eurobanku .
    > Karta jest płaska ale działa bez problemu w sieci.

    A kursy walut i przeliczanie?
    Jest jakiś inny bank, który ma tu mechanizm jak polbank? No tylko system
    lepszy?

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 33. Data: 2009-02-01 00:59:21
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Cojej? Taka prawda.

    1) telefon do mbanku
    2) zakładasz izzy konto i darmową kartę do tegoż

    I w ten sposób stajesz się szczęśliwym posiadaczem osobnego subkonta z
    darmową kartą do płacenia w internecie.

  • 34. Data: 2009-02-01 08:19:25
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela 01 luty 2009 01:59
    (autor Marcin Wasilewski
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gm2s4q$e11$1@news.task.gda.pl>):

    > I w ten sposób stajesz się szczęśliwym posiadaczem osobnego subkonta z
    > darmową kartą do płacenia w internecie.

    czyli poza nazwą, Iza się niczym nie różni od eKonta?
    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 35. Data: 2009-02-01 08:20:41
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 01 Feb 2009 09:19:25 +0100, Tristan napisał(a):

    > czyli poza nazwą, Iza się niczym nie różni od eKonta?

    Dodatkami: do Izzy nie można mieć karty kredytowej, SFI i takich tam.
    Izzy to takie eKonto sprzed 7 lat.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 36. Data: 2009-02-01 22:30:30
    Od: "Wiktor" <w...@w...pl>

    > W odpowiedzi na pismo z sobota 31 styczeń 2009 09:23
    > (autor Wojciech Bancer
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak: <s...@p...org>):

    > no ale:
    >
    > a) ryzykuję wtedy całą swoją kasą

    Nie ryzykujesz całą swoją kasą
    Ryzykujesz tylko do wysokości limitu przez ciebie ustawionego.
    Nic nie ryzykujesz jeśli ustawisz sobie limit zero zł
    na transakcje internetowe.

  • 37. Data: 2009-02-01 23:20:44
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 1 Feb 2009 23:30:30 +0100, Wiktor napisał(a):
    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Nie ryzykujesz całą swoją kasą
    > Ryzykujesz tylko do wysokości limitu przez ciebie ustawionego.

    Nie do końca prawda, można obciążyć na dowolną kwotę niezależnie od limitu.
    Owszem, nie tak z marszu - ale technicznie jak najbardziej jest to
    wykonalne.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 38. Data: 2009-02-13 10:30:13
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 31 Jan 2009 18:05:55 +0100, Mithos napisał(a):
> [...]
    > limit i zaproponowali wymianę na Golda. Zgodziłem się ale tylko wtedy
    > kiedy wszystkie warunki (np dożywotnia darmowość) pozostaną takie jak na

    Do mnie w końcu zadzwonili, ale z dosyć marną ofertą... Cofną opłatę za
    wydanie karty i następny rok też za darmo. Wziąłem, bo nie mam teraz czasu
    żeby latać po bankach i szukać nowej karty.

    Ale generalnie mam zamiar i tak ją wypowiedzieć, bo nie lubię kiedy muszę co
    chwila prosić bank o coś... tylko najpierw muszę wziąć coś w zamian
    - i teraz standardowe pytanie: co polecacie? :)

    Karta:
    - musi być autoryzowana podpisem, PIN najlepiej żeby nie istniał
    - bank musi sensownie podchodzić do reklamacji - najlepiej na takich
    warunkach jak citi ;)
    - bank powinien chętnie wydawać karty w zamian za inną kartę
    - rozsądne opłaty - najlepiej jeśli łatwo ich uniknąć
    - wysokie limity bez latania do banku z papierkami
    - mile widziane jakieś sensowne ubezpieczenia podróżne

    Istnieje coś takiego?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 39. Data: 2009-02-13 10:56:27
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 13 Lut, 11:30, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

> [...]
    >  - wysokie limity bez latania do banku z papierkami
    >  - mile widziane jakieś sensowne ubezpieczenia podróżne

    W tej chwili będzie cieżko bez zaświadczenia o zarobkach...

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 40. Data: 2009-02-13 10:59:14
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 02:56:27 -0800, Jacek Erazmus napisał(a):

    > W tej chwili będzie cieżko bez zaświadczenia o zarobkach...

    Citi nadal wydaje bez zaświadczenia.