  • 21. Data: 2009-01-31 08:23:18
    Temat: Re: Gdzie tania KK?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-31, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > Nie, bo jest płaska. A mi to pod kątem płatności w Sieci również przydatne.

    Od jakiegoś czasu można płacić delfinkiem w sieci. Trzeba chyba to
    aktywować w mLinii, ale można.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 22. Data: 2009-01-31 08:25:31
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 31 styczeń 2009 09:23
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > Od jakiegoś czasu można płacić delfinkiem w sieci. Trzeba chyba to
    > aktywować w mLinii, ale można.

    no ale:

    a) ryzykuję wtedy całą swoją kasą
    b) czy Electron jest powszechnie akceptowany?

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

  • 23. Data: 2009-01-31 08:34:37
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-01-31, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > no ale:
    >
    > a) ryzykuję wtedy całą swoją kasą

    Ojej.

    > b) czy Electron jest powszechnie akceptowany?

    Mój inteligo był, ale ja nie płacę w dziwnych miejscach,
    więc nie wiem co to znaczy "powszechnie" :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 24. Data: 2009-01-31 08:43:51
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 30 Sty, 23:42, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Trzeba się mocno postarać, aby zapłacić Citakowi za kartę.

    Mojej żonie zwrócili 85 zł opłaty rocznej ( Motokarta) mimo że jej
    wcześniej nie pobrali :-) Za to Rajf policzył opłatę roczną za dodatek
    mimo że kartę zastrzegłem pół roku wcześniej.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 25. Data: 2009-01-31 09:09:29
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 31 styczeń 2009 09:34
    (autor Wojciech Bancer
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <s...@p...org>):

    > Ojej.

    Cojej? Taka prawda.

    > Mój inteligo był, ale ja nie płacę w dziwnych miejscach,
    > więc nie wiem co to znaczy "powszechnie" :)

    No nie wiem czy dziwne, ale np. prenumerata Linux Journal w USA.

  • 26. Data: 2009-01-31 09:34:49
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 30 Sty, 13:57, Tristan <n...@s...pl> wrote:
> [...]
    >
    > --
    > Tristan
    >
    > Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2

    W Eurobanku kredytówka kosztuje 15 zł rocznie .

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 27. Data: 2009-01-31 11:59:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 31 styczeń 2009 10:34
    (autor Jacek Erazmus
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak:
    <4...@l...go
    oglegroups.com>):

    > W Eurobanku kredytówka kosztuje 15 zł rocznie .

    O! Widzisz :D To sensowna propozycja. Przejdę się do nich. Jakieś pułapki?

  • 28. Data: 2009-01-31 12:06:43
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 31 Sty, 12:59, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z sobota 31 styczeń 2009 10:34
    > (autor Jacek Erazmus
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak:
    > <4...@l...go
    oglegroups.com>):

    > O! Widzisz :D To sensowna propozycja. Przejdę się do nich. Jakieś pułapki?

    Pułapek żadnych nie ma. Są darmowe smsy przypominające o spłacie
    karty , można ustawić automatyczną spłatę karty z konta w Eurobanku .
    Karta jest płaska ale działa bez problemu w sieci.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 29. Data: 2009-01-31 16:24:35
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 31 Jan 2009 00:43:51 -0800 (PST), Jacek Erazmus napisał(a):
    > Mojej żonie zwrócili 85 zł opłaty rocznej ( Motokarta) mimo że jej
    > wcześniej nie pobrali :-) Za to Rajf policzył opłatę roczną za dodatek

    Cóż, jak widać to jest loteria i nigdy nie wiadomo co bank sobie wymyśli...
    Ja citi podziękowałem, tylko zastanawiam się jeszcze dokąd przenieść (raczej
    nie sądzę żeby próbowali namówić do pozostania u nich).

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 30. Data: 2009-01-31 16:38:42
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 31 Sty, 17:24, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Cóż, jak widać to jest loteria i nigdy nie wiadomo co bank sobie wymyśli...
    > Ja citi podziękowałem, tylko zastanawiam się jeszcze dokąd przenieść (raczej
    > nie sądzę żeby próbowali namówić do pozostania u nich).

    Możesz się zdziwić ;-) Citek ma najlepszy system retencji klientów i
    jak będziesz dobrze negocjował a robiłeś niezłe.obroty na karcie
    możesz sporo utargować .
    Jakiś czas temu kolega wynegocjował brak opłaty rocznej na całe życie
    -warunek obrót 200 zł miesięcznie , oprocentowanie na karcie 9,99 na
    cały okres użytkowania karty + torbę podróżną

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus