  • 21. Data: 2004-10-27 08:17:28
    Temat: Re: Gdzie ulokować pieniadze...
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-27 09:56, kiedy Seba_Fan napisał(a) co
    następuje:

    > to nie kula, tylko fakt stwierdzony.

    Pozwól, że dopytam, bo to ważne dla mnie i mojej rodziny, co jest faktem
    stwierdzonym: czy to że jestem taki mądry, czy to że nie jestem bogaty? ;-p

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 22. Data: 2004-10-27 08:30:06
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "danielos" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a nie lepiej Obligacje skarbowe?
    > pewny zysk 7,0-7,3%

    a jesli bedziesz chcial wczesniej wyplacic to tez bedzie 7%

  • 23. Data: 2004-10-27 08:32:07
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
    ;-p

    "If you're so smart, why aren't you rich?"
    Dla twojej rodziny, juz rodzine w to mieszasz, fakt stwierdzony ze nie
    jestes ani madry ani bogaty -nieszczescia chodza parami.

  • 24. Data: 2004-10-27 09:08:10
    Temat: [OT] Re: Gdzie ulokować pieniadze...
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-27 10:32, kiedy Seba_Fan napisał(a) co
    następuje:
> [...]
    > Dla twojej rodziny, juz rodzine w to mieszasz, fakt stwierdzony ze nie
    > jestes ani madry ani bogaty -nieszczescia chodza parami.

    Odrobina wiedzy w zakresie logiki formalnej pozwala stwierdzić, że
    przeczysz sam sobie (porównaj dwa swoje kolejne posty w kategoriach zero
    jedynkowych, to jest w logicznych kategoriach prawdy i fałszu).
    Ponieważ nie lubię (w przeciwieństwie do Ciebie) argumentacji ad
    personam, nie będę szukał uzasadnień takiego stanu rzeczy.
    Dla mnie EOT

  • 25. Data: 2004-10-27 10:15:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Seba_Fan wrote:

    > a jesli bedziesz chcial wczesniej wyplacic to tez bedzie 7%

    Nie będzie - nie wprowadzaj w błąd. Zapomniałes o opłacie za przedterminowy
    wykup.

  • 26. Data: 2004-10-27 10:58:08
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Nie będzie - nie wprowadzaj w błąd. Zapomniałes o opłacie za
    przedterminowy
    > wykup.

    nie ma zadnego bledu, chodzilo mi o to ze nie bedzie 7% (mialo byc "a jesli
    bedziesz chcial wczesniej wyplacic to tez bedziesz mial 7% ?")
    zle napisalem, poprawiam sie.

  • 27. Data: 2004-10-27 16:16:56
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > Zauważ , że za ostatnie 3 mies. Skarbiec Gotówkowy przyniósł 1.6% zysku.
    > Ile
    > to daje rocznie?

    ~6.4 czyli dalej mniej niż 6.5

    > Zauważ jeszcze, że w tym samym okresie AIG FIO Obligacji 4.9% więc jest w
    > czym wybierać :-)

    to nie jest fundusz RP - OT

    fundusze RP ostatnio cienkie są niesamowicie.Wspomniany Skarbiec to wyjatek.

  • 28. Data: 2004-10-27 17:57:20
    Od: Pawel Sztabinski <p...@i...pl>

    Zbyszek wrote:

    > ~6.4 czyli dalej mniej ni? 6.5

    > to nie jest fundusz RP - OT
    >
    > fundusze RP ostatnio cienkie s? niesamowicie.Wspomniany Skarbiec to wyjatek.

    Ale niestety nie jego fundusz obligacyjny, ktory ciagle tylko na stratach :(

  • 29. Data: 2004-10-28 18:00:49
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > fundusze RP ostatnio cienkie są niesamowicie.Wspomniany Skarbiec to
    wyjatek.

    > Ale niestety nie jego fundusz obligacyjny, ktory ciagle tylko na stratach
    > :(

    no chyba chlopaki na czyms umoczyli, moze maja jakas strategie i odrobia,
    ale popatrz na reszte : wykorzystuja spadek cen i WIBOR i stad maja
    rentownosc na niezlym poziomie od paru miesiecy, mimo nawet zwyzek stóp RPP.
    Jesli inflacja nie wzrosnie, bedzie dobrze.

    Wspomniano tez AIG. Nie ufam mlodym funduszom szczególnie z ubezpieczen,
    ciezko poczatkowe wyniki traktowac jako prognoze zysku rocznego czy dalej.

  • 30. Data: 2004-10-28 19:57:50
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Wspomniano tez AIG. Nie ufam mlodym funduszom szczególnie z ubezpieczen,
    > ciezko poczatkowe wyniki traktowac jako prognoze zysku rocznego czy dalej.

    nareszcie ktos to zauwazyl.
    za dobre wyniki maja jak na poczatek