  • 1. Data: 2004-10-26 15:37:01
    Temat: lekcewazenie klienta w BPH (kredyt lewarowy)
    Od: "ramsey" <r...@p...onet.pl>

    Jesli macie zamiar korzystac z uslug tego banku, to szkoda nerwow. Szczerze
    nie polecam. Zlozylem wniosek na kredyt lewarowy na PKO BP i normalnie
    powala mnie arogancja kobiet obslugujacych klientow. Przynosze 50 tys, a
    patrza na mnie jakbym chcial wyludzic pieniadze, z kredytu ktorych i tak na
    oczy nie zobacze, bo wiadomo po co sie go bierze. Zadzwonilem dzis i
    grzecznie zapytalem, kiedy bedzie podpisana umowa, bo jak tak dalej pojdzie,
    to nie zdaze zamowic tych akcji z dyskontem 4%. W odpowiedzi uslyszalem, ze
    moga nie zdazyc, ale ze mam czekac na telefon. (wiosek zlozony 22
    pazdziernika).
    Ku..wa, to co po ja trace czas w oczekiwaniu na kredyt, ktorego moge nie
    dostac... Kto pokryje koszty wycofania pieniedzy z gieldy przy spadku
    indeksow?

  • 2. Data: 2004-10-26 17:04:35
    Temat: Re: lekcewazenie klienta w BPH (kredyt lewarowy)
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    To ja się dołączę! Mieli zrobić przelew - nie zrobili i koniec. Kasa
    została na koncie, nie wiedza dlaczego. Zrobiłem drugi raz - miał wyjść
    pierwszym eliksirem i podobno wyszedł, ale jeszcze go nie ma choć jest
    18:55, więc były już dwie sesje przychodzące w banku docelowym (Fortis).
    Panienka z zeszłej epoki w oddziale poinformowała mnie, że ich przelewy idą
    dobę. Zapytałem czy KIR sprawdza skąd jest przelew i przetrzymuje te z BPH
    nie potrafiła mi odpowiedzieć...
    Myślę, że osoby które czytają tą grupę nie zakładają kont w takich bankach
    jak Pekao/PKO/BPH, a jeśli już macie to bądźcie świadomi tego, że kiedyś
    może Wam zależeć na tym, żeby coś załatwili na czas i lepiej, żeby Wasze
    losy nie zależały wtedy od banków, które zazwyczaj zawodzą. Zwrotu
    utraconych korzyści raczej się nie doczekacie, więc lepiej od razu zmienić
    bank. Zresztą w każdym oddziale BPH można się przekonać, że mają
    niepotrzebne nadwyżki klientów.

    Pozdrawiam!
    Artur

  • 3. Data: 2004-10-26 19:30:42
    Od: "Paweł W." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    > To ja się dołączę!

    <ciach>

> [...]
    > może Wam zależeć na tym, żeby coś załatwili na czas i lepiej, żeby Wasze
    > losy nie zależały wtedy od banków, które zazwyczaj zawodzą.

    Co to to nie.. Jak ostatnio zaczalem krecic nosem na bph to tylko i
    wylacznie na ich produkty, na ktore przyslowiowa pani z okienka nie ma
    wplywu. Poprostu ona sprzedaje to co ma na "stanie". Jesli zas chodzi o
    obsluge klienta.. poczawszy od sprzataczki ktora sie krzata miedzy klientami
    z wiadrem syfu na kierowniku oddzialu konczac moge z czystym sumieniem
    bronic. Zawsze mam wszystko na czas, zawsze jest ok... no sory.. nie wiem co
    mam wygrzebac zeby sie przypieprzyc... kawe nieslodzona podaja +
    cukierniczka zamiast odrazu slodka ? Obsluga klienta jest na piatke..
    przynajmniej w "moim" oddziale.

    pzdr.

  • 4. Data: 2004-10-27 00:24:55
    Od: "ramsey" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > podaja + cukierniczka zamiast odrazu slodka ? Obsluga klienta jest na
    > piatke.. przynajmniej w "moim" oddziale.

    W takim razie zapraszam do na Towarowa 25a w Warszawie. Olewka na calego.
    Moze jakbym przelal na ten rachunek 200 tys byloby inaczej, choc watpie.
    Obsluga rodem z PRL, z kultura podobnie.
    Nie korzystalbym z tego banku gdybym nie musial, ale odmrozenie forsy na
    zakup PKO BP jest w moim przypadku bardziej kosztowne niz lewarowanie.
    Normalnie rachunek mam w mbanku i inteligo. Nie ma "żywej" obsługi, nie ma
    problemów (przynajmniej w mbanku).

    Pozdro

  • 5. Data: 2004-10-27 07:00:44
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2004-10-27 02:24, Użytkownik ramsey napisał:

    > W takim razie zapraszam do na Towarowa 25a w Warszawie.

    Do centrali?:)

    > Nie ma "żywej" obsługi, nie ma problemów (przynajmniej w mbanku).

    Ale jak problemy się zaczną (oby nie), to nie będzie... kogo żeby się
    nimi zajął.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2004-10-27 07:11:51
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Paweł W. z adresu: <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > kawe nieslodzona podaja + cukierniczka zamiast odrazu slodka ?
    > Obsluga klienta jest na piatke.. przynajmniej w "moim" oddziale.

    Napisałeś to takim tonem, że nie jestem pewien...
    Robisz sobie jaja. Prawda??? :-))))

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 7. Data: 2004-10-27 09:13:45
    Od: "Paweł W." <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)"
    > Napisałeś to takim tonem, że nie jestem pewien...
    > Robisz sobie jaja. Prawda??? :-))))

    no cuz musze Cie rozczarowac.. ale niestety nie robie sobie jaj ;] Pod tym
    samym szyldem ale inni ludzie i jest jak jest.

    pzdr.

  • 8. Data: 2004-10-27 10:14:19
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Paweł W. napisał:

    > no cuz musze Cie rozczarowac.. ale niestety nie robie sobie jaj ;] Pod tym
    > samym szyldem ale inni ludzie i jest jak jest.

    Faktem jest, ze roznice w jakosci obslugi pomiedzy dwoma oddzialami w
    jednym miescie potrafia byc porazajace.

    BePeHahahaha - indywidualne podejscie do standardow.

    Bartol