eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGdzie w Internecie wykonać transakcje kartą na drobne kwoty?Gdzie w Internecie wykonać transakcje kartą na drobne kwoty?
  • Data: 2012-03-25 14:27:32
    Temat: Gdzie w Internecie wykonać transakcje kartą na drobne kwoty?
    Od: XYZ <j...@m...bin> szukaj wiadomości tego autora

    W związku z poprzednim wątkiem dot. karty debetowej w Polbanku, i
    rezygnacją z którą pewnie będę musiał poczekać, chciałbym wykonać 5
    transakcji do końca miesiąca. Niestety jestem za granicą i karty nie mam
    fizycznie przy sobie.

    W jaki sposób mogę szybko dokonać 5 transakcji na niewielkie kwoty?
    Jakieś doładowanie telefonu lub coś podobnego.

    Kiedyś na grupie padł pomysł płacenia rachunków Allegro (min. przyjmują
    1,01 zł), ale mój dług wynosi mniej niż 5,05 zł