  • 1. Data: 2012-01-22 21:42:48
    Temat: GetInOnLine - ile na kartę i PIN?
    Od: " " <b...@g...pl>

    Ile czekaliście na kartę i PIN w GetInOnLine???
    Aktywacja konta we czwartek, a status dla karty, nadal "wniosek"....

  • 2. Data: 2012-01-23 08:19:00
    Temat: Re: GetInOnLine - ile na kartę i PIN?
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 22-01-2012 22:42, b...@g...pl rzecze:
    > Ile czekaliście na kartę i PIN w GetInOnLine???
    > Aktywacja konta we czwartek, a status dla karty, nadal "wniosek"....

    Którą kartę? U mnie debetówka niemal "od ręki", kredytówka (GET)
    jakieś 4 miesiące od wniosku do aktywnej karty.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 3. Data: 2012-01-23 08:20:04
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 23-01-2012 09:19, Dominik & Co rzecze:

    > Którą kartę? U mnie debetówka niemal "od ręki", kredytówka (GET)
    > jakieś 4 miesiące od wniosku do aktywnej karty.

    Aha, sama karta z pinem szła OIDP koło 10 dni,
    z aktywacją tyle zeszło...

    --
    Dominik (& kąpany)