  • 1. Data: 2012-01-23 11:25:17
    Temat: Jaki operator e-płatności?
    Od: Grejon <g...@g...com>

    Cześć, jakiego operatora e-płatności polecilibyście dla sklepu
    internetowego? Korzytamy obecnie z przelewy24, ale przez ich system
    weryfikacji wypada nam za dużo transakcji kartowych, dlatego zastanawiam
    się nad zmianą.

    Chodzi mi głównie o:

    - płatności kartami VISA, VE, MasterCard, Maestro (jeśli możliwe to
    bez limitu, ew. z limitem na 7000)
    - szybkie płatności bankowe (mTransfer, Płacę z Inteligo, iPKO itp.)
    - WAŻNE! - prosta do bólu weryfikacja płatności kartowej (klient ma
    podać numer karty, nazwisko, kod cvc, ew. swój adres)
    - możliwość renegocjacji prowizji po "wykręceniu" odpowiednio wysokich
    obrotów
    - mile widziane płatności przez PayPal.

    Myślałem o dotpayu, chciałem też sprawdzić allpay, ale już się z tamtymi
    połączyli :) Może znacie jeszcze jakiś?
    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 2. Data: 2012-01-23 12:04:48
    Temat: Re: Jaki operator e-płatności?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Sty, 12:25, Grejon <g...@g...com> wrote:

    > - mile widziane płatności przez PayPal.

    A co z paypal.pl ?

    Kiedys placilem w sklepie obslugiwanym przez paypal nie majac tam
    konta i obsluzyl platnosc poprzez formatke z miejscamui na dane KK

  • 3. Data: 2012-01-23 12:11:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Sty, 13:04, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > A co z paypal.pl ?
    >
    > Kiedys placilem w sklepie obslugiwanym przez paypal nie majac tam
    > konta i obsluzyl platnosc poprzez formatke z miejscamui na dane KK

    nie zauwazylem

    " - szybkie płatności bankowe (mTransfer, Płacę z Inteligo, iPKO itp.)"

  • 4. Data: 2012-01-23 12:22:34
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-23 13:04, krzysztofsf pisze:

    > A co z paypal.pl ?
    >
    > Kiedys placilem w sklepie obslugiwanym przez paypal nie majac tam
    > konta i obsluzyl platnosc poprzez formatke z miejscamui na dane KK

    Pomyślę nad tym. Myślałem, że klient musi mieć konto w paypalu :)

    Rozumiem, że to był polski sklep?

  • 5. Data: 2012-01-23 12:32:26
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Sty, 13:22, Grejon <g...@g...com> wrote:

    > Pomyślę nad tym. Myślałem, że klient musi mieć konto w paypalu :)
    >
    > Rozumiem, że to był polski sklep?

    Polski. Przejrzałem maile i pisze przy pierwszej platnosci paypal
    "nastepnym razem zaloz konto".

    Z tym, ze pamietaj ze nei obsluza chyba "- szybkie płatności bankowe
    (mTransfer, Płacę z Inteligo, iPKO itp.)"

  • 6. Data: 2012-01-23 18:55:49
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 23 Jan 2012 12:25:17 +0100, Grejon napisał(a):

    > Myślałem o dotpayu, chciałem też sprawdzić allpay, ale już się z tamtymi
    > połączyli :) Może znacie jeszcze jakiś?

    O dotpay zapomnij, chyba, że lubisz czekać tygodniami na pieniądze i się
    przypominać o nie. Tam jest jeszcze tak, że pod jedną nazwą działa
    angielski DotPay Ltd. i polski. Ten drugi podobno szybciej wypłaca.

    Na naszym rynku masz jeszcze platnosci.pl/PayU (najwięksi), przelewy24,
    eCard. Negocjować możesz wszędzie, widełki z reguły zaczynają się od
    obrotów ~5k/mies. Z tym, że ich rozpiętość jest różna. Do ~2% prowizji w
    PayU zejdziesz przy obrotach rzędu kilkadziesiąt tysięcy na miesiąc. U nich
    to się liczy automatycznie na podstawie obrotów z poprzedniego miesiąca.
    Warunków eCard nie znam.

    Płatność kartą w PayU ma ten minus, że przy "protected payment" (większa
    odpowiedzialność pośrednika za ew. przekręty kosztem wolniejszej relizacji
    transakcji) klient musi dodatkowo podać PESEL dla weryfikacji (zagraniczni
    numer telefonu).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2012-01-23 19:16:31
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-23 19:55, Borys Pogoreło pisze:

    > O dotpay zapomnij, chyba, że lubisz czekać tygodniami na pieniądze i się
    > przypominać o nie. Tam jest jeszcze tak, że pod jedną nazwą działa
    > angielski DotPay Ltd. i polski. Ten drugi podobno szybciej wypłaca.

    Hm... I can live with that. Ważne, żeby nasi klienci mogli zapłacić bez
    większych ceregieli :) Ale tzn. nie mają jakiegoś systemu, który
    automatycznie przelewa jak się uzbiera jakaś większa kwota, albo minie x
    dni od ostatniej wypłaty?

    > Na naszym rynku masz jeszcze platnosci.pl/PayU (najwięksi), przelewy24,

    Nie przypominaj mi proszę o przelewy24.

> [...]
    > transakcji) klient musi dodatkowo podać PESEL dla weryfikacji (zagraniczni

    Ale to "protected payment" jest domyślne dla każdej transakcji czy mogę
    sam zdecydować?

  • 8. Data: 2012-01-23 20:17:37
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

> [...]
    > bez większych ceregieli :) Ale tzn. nie mają jakiegoś systemu, który
    > automatycznie przelewa jak się uzbiera jakaś większa kwota, albo

    PayU tak ma, dotpay tez. PayU wyplaca kase nawet co 24h, szybko i bez bolu. Na
    poczatku dzialalnosci (jestem z nimi od poczatku prawie) jedna wplate
    przyfilowalem ze nie przyszla ale doslali, moze byl jakis blad. Obecnie dziala
    ok choc weryfikuje wyrywkowo;)

    > Ale to "protected payment" jest domyślne dla każdej transakcji czy
    > mogę sam zdecydować?

    Ogolnie dla umowy lub danego POS (sklepu) nigdy nie mialem z tym problemu (z
    zabraniem mojej kasy bo cos tam). Bierz fast wersje, podpisz umowe i tyle.

    Jest jeszcze nowosc: transferuj.pl wyglada ok prowizje na 1 rok bardzo OK...
    ale jak to dziala nie wiem. PayU tanie nie jest ale jest >>> od dotpay.pl
    (mialem dziwne manka na koncie, nie moglem sie polapac czy oby na pewno wsio z
    utargow trafia do mnie itd). W dodatku dziwne bledy, nie kumaty BOK (albo
    nabierajacy wody w usta). Do tego PayU sle SMS o transakcji na kilka numerow a
    nie tylko na jeden numer - jak dotpay.

    PayPal jest dla **** z UK albo ameryki ale jak takich klientow masz margines to
    olej. PayPal jest niezwykle drogi(!!), zabiera kase wg wlasnego widzi mi sie,
    nie mozesz sie praktycznie bronic!!!

    PayU kiedys mial wlasna bramke do placenia kartami - minimum danych chcieli,
    dzialala szybko, byla ladna. Ale obecnie mi to wylaczyli (chyba wszedzie) i
    jest Polcard... czyli podajesz nawet numer buta :| Ecard chyba ma latwiejsza
    bramke kartowa ale nie korzystalem jako sprzedajacy.

    Jak mowie duet PayU z polcardem nigdy mi nie cofnal kasy z byle powodu a PayPal
    robi to raz na jakis czas, na szczescie nigdy towaru nie wydalem przed tym
    "reversed payment". Na naszym rynku kroluje PayU, wala miliony transakcji
    dziennie a system jest bardzo stabilny.

  • 9. Data: 2012-01-23 20:24:43
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 23 Jan 2012 20:16:31 +0100, Grejon napisał(a):

    > Hm... I can live with that. Ważne, żeby nasi klienci mogli zapłacić bez
    > większych ceregieli :)

    Jeśli lubisz się szarpać o kasę przez miesiąc... Różne są rozrywki ;)

    > Ale tzn. nie mają jakiegoś systemu, który
    > automatycznie przelewa jak się uzbiera jakaś większa kwota, albo minie x
    > dni od ostatniej wypłaty?

    AFAIR jest. W PayU też jest.

    > Ale to "protected payment" jest domyślne dla każdej transakcji czy mogę
    > sam zdecydować?

    Definiujesz to dla każdego "punktu płatności" oddzielnie. Przez "punkt
    płatności" w uproszczeniu można rozumieć sprzedaż w danym serwisie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2012-01-23 20:26:43
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    > Hm... I can live with that. (...)

    A, jeszcze taki detal - w Dotpay wypłata jest płatna, 1zł/szt. Przy
    częstej automatycznej wypłacie mniejszych kwot można trochę stracić. W PayU
    wypłata jest za darmo, pieniądze póki co zawsze miałem na następny dzień
    roboczy.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl