  • 11. Data: 2011-05-03 04:57:34
    Temat: Re: Getin - Lokata maja na 5,7% na 2 miesiące
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Kiedyś zamówiłem rozmowę z konsultantem,
    no to to odezwała się konsultantka.
    Wynik rozmowy był taki że oni moga przeczytać mi
    przez telefon to co jest napisane na stronie internetowej
    ale w sprawie załozenia lokat i tak nalezy się
    udać do oddziału.
    Niedawno likwidowłaem u nich konto bo
    chcieli odemnie jakies opłaty.
    Interesuje mnie czy mozna złożyć lokatę bez posiadania
    u nich konta ?

  • 12. Data: 2011-05-03 10:21:46
    Od: "Leon" <a...@a...pl>

> [...]

    > Niedawno likwidowłaem u nich konto bo

    > chcieli odemnie jakies opłaty.

    > Interesuje mnie czy mozna złożyć lokatę bez posiadania

    Bez posiadania konta ,potrzebne będą 2 lub 3 wizyty.
    Jeśli nie chcemy biegać z gotówką , musimy założyć konto techniczne, na które
    dokonamy przelewu.Druga wizyta założenie lokat(y),przy okazji zakładania
    możemy podjąc decyzję co ma się stać po zakończeniu okresu trwania lokaty.
    Trzecia wizyta w zależności od wyboru w momencie zakładania lokaty będzie
    potrzebna lub nie.
    W mojej ocenie, obecnie biorąc po uwagę okres lokaty, limity kwotowe oraz
    punkty procentowe jak również dość dużą ilość oddziałów Getnia jest to
    atrakcyjny produkt.

  • 13. Data: 2011-05-03 15:51:18
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "XYZ" <j...@m...bin> napisał w wiadomości grup

    > A jak ją założyć przez Internet?

    wycwanili się trochę. liczą, że goguś podejdzie osobiście do oddziału, to go
    sprytny pracownik przemieli i naciągnie na jakiś inny produkt. bo przez
    Internet to myk myk i w kilka sekund lokata założona bez zbędnego pitolenia.

  • 14. Data: 2011-05-04 08:56:07
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Pozdrawiam i jakby ktoś miał dostęp do regulaminu to prosze o
    > informacje. Bartnick

    tez czekam, chyba oferta jak na razie nie do pobicia i chce to zakladac ale
    gdzie jakies dodatkowe informacje! Juz widze ze musza byc dwie wizyty w
    placowce ale OK...

  • 15. Data: 2011-05-04 22:24:06
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 04.05.2011 10:56, Papkin wrote:

    > tez czekam, chyba oferta jak na razie nie do pobicia i chce to zakladac
    > ale gdzie jakies dodatkowe informacje! Juz widze ze musza byc dwie
    > wizyty w placowce ale OK...

    http://www.depozyty.getinbank.pl/pdf/regulamin_Lokat
    a_Maja.pdf

    Ciekawy jest punkt IV.4.

    W przypadku założenia Lokat Maja niezgodnie z niniejszym Regulaminem
    (np. w kwocie wyższej niż 100 tys. zł lub nie stanowiącej nadwyżki ponad
    kwotę ulokowaną w Banku na dzień 27.04.2011 r.) Bank ma prawo, bez
    dodatkowego kontaktu z Uczestnikiem, obniżyć oprocentowanie środków
    ulokowanych niezgodnie z niniejszym Regulaminem tej lokaty/tych lokat,
    której/których założenie spowodowało przekroczenie limitu 100 tys. zł,
    do poziomu oprocentowania odpowiadającego oprocentowaniu jak dla
    produktu standardowego z codziennym rozliczaniem odsetek o terminie
    lokowania 2 miesiące.

    Liczą na to, że ktoś się pomyli przy zakładaniu? Poza tym nie jest dla
    mnie jasne, co się stanie jeśli w trakcie trwania lokat łączna ich suma
    przekroczy 100k zł (trzeba pamiętać, że odsetki kapitalizowane są
    codziennie!).

  • 16. Data: 2011-05-05 01:49:11
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Mi powiedziano w oddziale że mam
    wpłacic pieniądze na rachunek przejściowy ,
    potem mam przyjść i załozyć lokaty każdą z osobna.

  • 17. Data: 2011-05-05 08:33:17
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Bogdan" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mi powiedziano w oddziale że mam
    > wpłacic pieniądze na rachunek przejściowy ,
    > potem mam przyjść i załozyć lokaty każdą z osobna.

    A ja sie zastanawiam o co bardziej im chodzi
    czy o pozyskanie srodkow czy bardziej robienie sobie PR
    kosztem denerwowania ludzi ;)

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2011-05-05 18:24:43
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >A ja sie zastanawiam o co bardziej im chodzi
    >czy o pozyskanie srodkow czy bardziej robienie sobie PR
    >kosztem denerwowania ludzi ;)

    Co Wy ciągle o tym marmurowym Getinie? Macie miliony do ulokowania? Ja
    bezproblemowo wrzuciłem dychę na startowe 5.64% w Getinonline. Jest dostęp
    przez net, można sprawdzić naliczone odsetki lub lokatę zerwać, potestować
    ich system, itp. Dla takiej kwoty różnica odsetek po 2m, to 94 grosze. Jedna
    wizyta jest droższa, a wymagają dwóch.
    Pzdr.

  • 19. Data: 2011-05-05 18:27:53
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "mx" <@m...@o...pl@> wrote in message news:ipuq1f$10f$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > ich system, itp. Dla takiej kwoty różnica odsetek po 2m, to 94 grosze.
    > Jedna wizyta jest droższa, a wymagają dwóch.

    tak, ale wiekszosc zuzyla te oferte jednorazowa w GO juz dawno temu.

  • 20. Data: 2011-05-05 18:42:55
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >tak, ale wiekszosc zuzyla te oferte jednorazowa w GO juz dawno temu.

    A to sorry, myślałem że to świeżynka. Getin dopiero ostatnio pojawił się do
    kręgu moich zainteresowań.