  • 21. Data: 2011-05-05 19:33:28
    Temat: Re: Getin - Lokata maja na 5,7% na 2 miesiące
    Od: g...@o...pl

    > Getin oddziałowy ma nową lokatę - Lokatę maja, na 5,7% bezbelkowe na 2
    > miesiące.

    Zakładałem ją dzisiaj - pracownica Getinu mówiła do mnie: źle pan robi, ŹLE PAN
    ROBI. Nie podjąłem tematu, ale po chwili sama do niego wróciła, polecając roczną
    na 5,02 netto. Dawno nie byłem w Getinie, więc przeżycie było spore - dwie
    wizyty, dwa razy po pół godziny w kolejce, bo emeryci masowo przyszli zakładać
    majowe, w tym dwoje o kulach.

  • 22. Data: 2011-05-05 19:56:00
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    <g...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > na 5,02 netto. Dawno nie byłem w Getinie, więc przeżycie było spore - dwie
    > wizyty, dwa razy po pół godziny w kolejce, bo emeryci masowo przyszli

    podobno mozna ograniczyc sie do jednej wizyty jak ktos ma rachunek w Getinie
    (placowkowym); lokaty mozna zrobic nieodnawialne, zamykajace sie na ROR a z
    niego juz dalej przez net; generalnie Getin to bank dla wytrwalych i prawie
    zadna wizyta nie jest krotsza niz 0.5h.

  • 23. Data: 2011-05-05 20:59:09
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tak, ale wiekszosc zuzyla te oferte jednorazowa w GO juz dawno temu.

    No to masz jeszcze np. Idea, a dla prowadzacych DG nawet 8,08% na 2 m-ce
    pasuje ?