eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Getin Online] Udalo sie komus dodzwonic?Re: [Getin Online] Udalo sie komus dodzwonic?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Nika <w...@m...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Getin Online] Udalo sie komus dodzwonic?
    Date: Fri, 10 Feb 2012 20:32:44 +0100
    Organization: Nika
    Lines: 23
    Message-ID: <jh3rcm$m03$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jgogas$h4g$1@inews.gazeta.pl> <jgpe62$icb$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: w...@m...com
    NNTP-Posting-Host: 89-78-6-74.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1328902358 22531 89.78.6.74 (10 Feb 2012 19:32:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Feb 2012 19:32:38 +0000 (UTC)
    X-User: mmoni
    X-Antivirus: avast! (VPS 120210-0, 2012-02-10), Outbound message
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0) Gecko/20120129
    Thunderbird/10.0
    In-Reply-To: <jgpe62$icb$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:566876
    [ ukryj nagłówki ]

    Ja i owszem, dostawałam odpowiedzi na maila, tyle że niesatysfakcjonujące.

    Założyłam lokaty 2-miesięczne, wysyłam przelew z Raiffeisena - odbiło.
    Wysyłam drugi raz, sprawdzając podwójnie wszystkie dane - odbiło.

    Piszę maila, dostaję odpowiedź, że "w przypadku jakichkolwiek
    niezgodności danych w naszym systemie i w systemie bankowym, z którego
    przelewane są środki, przelew jest automatycznie odbijany z naszego
    rachunku .
    Bank weryfikuje nastepujące dane: imię, nazwisko i adres (ulica, nr
    domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość). Dane te w obu bankach muszą
    być identyczne.".

    Więc wysyłam przelew jeszcze raz, tym razem od wypadku wpisując swoje
    pełne dane w polu "Odbiorca". Znów odbiło. Piszę kolejnego maila,
    dostaję odpowiedź jw. Piszę trzeciego maila, już w nieco ostrzejszym
    tonie i w końcu dostałam odpowiedź "uprzejmie informuję, że Raiffeisen
    Bank nie ukazuje w danych nadawcy przelewu adresu zameldowania" i
    zachętę do kontaktu telefonicznego, Ale już mi się odechciało tej
    lokaty, jak takie szopki wyczyniają.

    - -
    Nika

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1