  • 1. Data: 2012-08-28 01:55:39
    Temat: Getin - Skarbonkowe czy Swobodne?
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Już miałem się kłaść, ale na mailu znalazłem od Getinu zachętę do
    założenia "Lokaty na wyścigi" <http://getinonline.pl/lokata_na_wyscigi/>
    Miałem już kiedyś w Getinie lokatkę, stąd posiadam login i hasło
    dostępowe do panelu klienta. Poprzednio lokatę zakładałem wpłacając na
    "rachunek techniczny". Teraz założyłbym sobie taki normalny, żeby móc w
    razie potrzeby z niego zakładać lokaty. Które konto - waszym zdaniem -
    lepiej założyć: Skarbonkowe czy Swobodne? Mam na myśli te darmowe, a nie
    promocyjne z drukarkami (obecnie) i innymi cuda wiankami. Jak jest z
    kartą do konta? Nadal jest to karta-widmo, czy ktoś ją z powodzeniem
    użytkuje?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2012-08-28 08:09:57
    Temat: Re: Getin - Skarbonkowe czy Swobodne?
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do konta? Nadal jest to karta-widmo, czy ktoś ją z powodzeniem użytkuje?

    raczej tylko do lokat
    ze względu na brak możliwości zapamiętania danych logowania w przeglądarce

    erator/

  • 3. Data: 2012-08-28 08:42:54
    Od: disnej <d...@g...com>

    do swobodnego dawali nagrode ale dosc karkolome warunki byly,

    skarbonkowe jest lepsze do lokat bo jest ekstra 1zl za kazda lokate - tylko troche
    jest zabawy z zakladaniem kilkunastu lokat po 1tys zl a potem lepiej dzownic na
    infolinie zeby zmienili je na nieodnawialne hurtem bo domyslnie sa wszystkie
    odnawialne

  • 4. Data: 2012-08-28 14:10:07
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-08-28 08:42, disnej pisze:
    > do swobodnego dawali nagrode ale dosc karkolome warunki byly,

    Teraz też są. Może nie karkołomne, ale są ->
    <http://www.getinonline.pl/konto_swobodne_nagroda>

> [...]
    > infolinie zeby zmienili je na nieodnawialne hurtem bo domyslnie sa wszystkie

    A ja chyba zmieniałem sam, ale nie pamiętam. Wiem, że odnowioną zerwałem
    po zapadnięciu lokaty.

    A co z kartą płatniczą - przesyłają?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2012-08-28 20:16:24
    Od: z...@g...com

    krótko i na temat zamiany:
    http://swiatowid.blox.pl/2012/08/Co-nowego-w-lokatac
    h.html

  • 6. Data: 2012-08-28 22:10:07
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-08-28 20:16, z...@g...com pisze:
    > krótko i na temat zamiany:
    > http://swiatowid.blox.pl/2012/08/Co-nowego-w-lokatac
    h.html

    Zalogowałem się do GetinOnline i kliknąłem na "Załóż konto". Wybrałem
    Skarbonkowe z kartą. Przyszło potwierdzenie mailem z numerem rachunku
    oraz rachunek ten został powiązany z moim kontem, bo widać go w
    systemie. Teraz będę czekał na kuriera i papiery do podpisania. Ciekawe,
    czy zdążę założyć lokatę, bo widzę, że zostało ich już tylko 3700...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2012-08-29 13:05:57
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

> [...]
    > systemie. Teraz będę czekał na kuriera i papiery do podpisania. Ciekawe,
    > czy zdążę założyć lokatę, bo widzę, że zostało ich już tylko 3700...

    Cholera, chyba nie zdążę, bo kurier w ciągu 7-10 dni ma się ze mną
    skontaktować. Orientuje się ktoś, czy jeśli wpłacę na ten rachunek
    powiązany z moim kontem - na to nowe Konto Skarbonkowe - przed
    podpisaniem dokumentów to czy będę mógł założyć lokatę? Bo konto już widać.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2012-08-29 14:41:13
    Od: cyfra dwa <"luq(cyfra dwa)"@op.nospam.pl>

> [...]
    > powiązany z moim kontem - na to nowe Konto Skarbonkowe - przed
    > podpisaniem dokumentów to czy będę mógł założyć lokatę? Bo konto już widać.

    Jak możesz to po zalogowaniu do systemu wybierz założenie lokaty, przy
    wyborze skąd będzie opłacana - z innego konta, lokata będzie czekała na
    opłacenie 14 dni. Później normalnie przelejesz kasę z konta
    skarbonkowego i złotówki zostaną naliczone.

  • 9. Data: 2012-08-29 16:07:25
    Od: disnej <d...@g...com>

> [...]
    >
    > opłacenie 14 dni. Później normalnie przelejesz kasę z konta
    >
    > skarbonkowego i złotówki zostaną naliczone.

    14 dni bylo dawniej, teraz chyba skrocili do 4?

  • 10. Data: 2012-08-29 18:30:16
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu środa, 29 sierpnia 2012 13:05:58 UTC+2 użytkownik Krystek napisał:

> [...]
    >
    > powiązany z moim kontem - na to nowe Konto Skarbonkowe - przed
    >
    > podpisaniem dokumentów to czy będę mógł założyć lokatę? Bo konto już widać.

    Cóż z tego że konto widać skoro nieaktywne? Nie próbuj na nie nic przelewać bo
    przelew ZTCP zostanie odbity.