  • 1. Data: 2012-08-28 07:12:52
    Temat: getinonline a wyciągi
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dzień dobry szanownym grupowiczom.

    Czy komuś udało się przekonać bank z "online" w nazwie
    do zmiany wyciągów papierowych na elektroniczne?
    KK GET, bez opłat niezależnie od limitów, więc używana
    raczej sporadycznie. No i co miesiąc przychodzą wyciągi,
    a na każdym ironiczne "be green"...

    W systemie transakcyjnym nie ma, w umowie nie stwierdziłem-
    ale zanim zadzwonię jeszcze na dezinfolinię (tak jakoś
    dziwnie nie palę się do tego ;-) zapytam może najpierw,
    czy ktoś się tematem interesował i może coś wskórał?

    Dzięki z góry,

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 2. Data: 2012-08-28 12:08:37
    Temat: Re: getinonline a wyciągi
    Od: j <p...@w...pl>

    To jeszcze nic - ja mialem przez chwile karte KIS, ale po przetestowaniu
    zrezygnowalem. Do dzisiaj mi co miesiac przychodzi wyciag z karty (z bilansem 0).
    Karty w systemie oczywiscie nie widze. Napisalem do nich zeby mi przestali to
    wysylac, ale bez efektu.

  • 3. Data: 2012-08-28 21:58:48
    Od: desertman <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-08-28 07:12, Dominik & Co pisze:
> [...]
    > dziwnie nie palę się do tego ;-) zapytam może najpierw,
    > czy ktoś się tematem interesował i może coś wskórał?

    Ja kiedyś dzwoniłem i prosiłem o zmianę z papierowych na elektroniczne,
    ale powiedziano mi, że nie ma u nich takiej usługi jak elektroniczne
    wyciągi z karty i nie wiadomo kiedy będzie (pewnie nigdy). Więc nadal
    przychodzą mi co miesiąc 2 kartki A4 (mam też kartę dodatkową) z ilością
    operacji = 0 i ładnym napisem "be green" :)

    Desertman