  • 21. Data: 2009-01-03 16:47:58
    Temat: Re: Getin - jakosc materialow
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > A moglbys sie podzielic wynikami tych badan? Chetnie sie z nimi zapoznam i
    > moze pomoga mi w mojej pracy ;).

    Ja ich nie przeprowadzałem, ale o nich czytałem. Może w necie się gdzieś
    dokopiesz. Brałem też udział w badaniu marketingowym, gdy Citi chciał
    wprowadzić kartę kredytową i m.in. jedno z pytań dotyczyło właśnie drobnego
    prezentu na początek. Myślę, że każdy, kto ma do czynienia z PR wie, że
    gadget typu długopis nawet z logo już buduje pozytywną relację klient-firma.

  • 22. Data: 2009-01-04 00:17:49
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 03 sty 2009 o 17:47 GMT, Szymon napisał(a):

> [...]
    > gadget typu długopis nawet z logo już buduje pozytywną relację klient-firma.

    W aliorze dostalem dokumenty w teczce firmowej, smycz i dlugopis, w getinie
    dostalem jedynie teczke "koloru firmowego" :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Duct tape is like the force. It has a ]
    [ Ekg: #3781111 ][ light side, and a dark side, and ]

  • 23. Data: 2009-01-04 00:18:42
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 03 sty 2009 o 12:10 GMT, Kotlet mielony napisał(a):

    > tu chodzi o sam fakt. Chyba kepiej dostac pendriva niz umowe na kartce i nic
    > wiecej

    To ja juz wolalbym w zaleznosci od karty albo np. zwolnienie z rocznej
    oplaty, albo chociaz np. na 3 czy 6 miesiacy, bardziej praktyczny
    prezent...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ GEEK CODE [Version: 3.12]: GCM dpu s+:- ]
    [ Ekg: #3781111 ][ a--- C+++ UL++ P+ L+++ E--- W+++ N+++ ]

  • 24. Data: 2009-01-04 08:23:46
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > W aliorze dostalem dokumenty w teczce firmowej, smycz i dlugopis, w
    > getinie
    > dostalem jedynie teczke "koloru firmowego" :)

    a mi kurier przyniosl nie spiete kartki i sie zastanawialismy z nim co z
    nimi zrobic :)
    a plyty cd bym nie zauwazyl i wywalil koperte kurierska razem z nia gdybym
    nie przeczytal na umowie ze
    zalaczyli regulamin i tabele oplat.

    --
    Znudziła Ci się nasza-klasa? Looknij na http://Wspolna-Flaszka.PL
    Chcesz handlować w internecie na wysoką skalę?
    gratis. Oferujemy ciekawy program partnerski, zarabiaj z nami!

  • 25. Data: 2009-01-04 10:24:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Pafcik" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > :-)

    > mBank traci udział w rynku. Pytanie nie jest czy pójdzie na śmietnik,
    > tylko kiedy.

    A skad takie przekonanie?

  • 26. Data: 2009-01-04 13:20:10
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:49608e78$1@news.home.net.pl...

    > A skad takie przekonanie?

    1. Brak atrakcyjnej oferty depozytowej, uważam, że przede wszystkim to ten
    bank wykończy.
    2. Brak rozwoju produktów kredytowych, mBank wydaje się skupił się wyłącznie
    na "kartach na podpis z limitem 10 tysięcy".
    3. Tragicznie niska jakość obsługi, jednak ludzie są coraz bogatsi i coraz
    więcej oczekują, a nie problemów na każdym kroku, byle by tylko było tanio.

    W banku zostaną użytkownicy Allegro dokonujący tych swoich transakcji po
    piętnaście pięćdziesiąt. Rachunków o charakterze wyłącznie rozliczeniowym
    będzie mnóstwo, kasy mało.

    mBank nie ma czym przyciągać nowych klientów, może tylko powoli tracić
    starych. Ostatnim argumentem może być SFI (chyba to samo mamy w Multi) i
    eMakler (tutaj uważam wykończy ich Alior z tym swoim o/n), który zresztą też
    się od dawna nie rozwija i został dramatycznie w tyle za praktycznie
    wszystkimi innymi bankami. No więc może zostaną jeszcze Gracze Giełdowi z
    kapitałem obrotowym pinć tysięcy.

    Istnieje też na pewno grupa przedsiębiorców, dla których mBiznes jest dobrą
    ofertą jako rachunek rozliczeniowy. Ale znowu, rachunków może być dużo, kasy
    raczej mało.

    Naprawdę mam pełne przekonanie, że ten bank jest skazany na zniknięcie z
    rynku w ciągu około 2-3 lat. Ewentualnie zostanie takim zombie jak Inteligo.

    marekz

  • 27. Data: 2009-01-04 17:29:20
    Temat: szkoda ze nie da sie zalogowac do "e-getina"
    Od: " malkontent" <t...@N...gazeta.pl>

    04.01.2009 niedziela 18:20
    gb24 nie dziala

    i co z tego ze daja jakis pizdziany gadzet skoro problemy sa z obsluga konta
    to juz nie pierwszy raz problemy w weekend
    troche czasu czlowiek ma w niedziele zeby poplacic rachunki a tu ZONK

    niech sobie w dupe wsadza to pudelko razem z tym zapieciem magnetycznym

    co to do kurwy nedzy mam byc?
    bank, czy empik z gadzetami ?

  • 28. Data: 2009-01-04 17:35:41
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    MarekZ wrote:
    > 1. Brak atrakcyjnej oferty depozytowej, uważam, że przede wszystkim to
    > ten bank wykończy.

    PKO BP jakoś żyje w ten sposób 18 lat i ma się nieźle. Choć faktycznie
    struktura klientów różna.

  • 29. Data: 2009-01-04 17:47:54
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Schliesky" <t...@m...pl> napisał w wiadomości

    > PKO BP jakoś żyje w ten sposób 18 lat i ma się nieźle. Choć faktycznie
    > struktura klientów różna.

    No właśnie. W mBanku raczej są klienci silnie mobilni, konto jest bezpłatne
    i może sobie zostać puste, a przelew do innego banku zajmuje minutę.

    Teraz pomyślałem sobie, że to nierozerwalne połączenie kart kredytowych z
    eKontem oraz ich powszechne rozdawnictwo, to może sposób banku na
    spowolnienie odpływu klientów. No bo faktycznie jest to pewne utrudnienie w
    przypadku chęci spłacania karty z innego banku. Ale przejadą się na tym
    najprawdopodobniej sromotnie.

    marekz

  • 30. Data: 2009-01-04 17:54:55
    Temat: Re: szkoda ze nie da sie zalogowac do "e-getina"
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik " malkontent" <t...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > 04.01.2009 niedziela 18:20
    > gb24 nie dziala
    [...]
    > co to do kurwy nedzy mam byc?
    > bank, czy empik z gadzetami ?

    Nie wiem co. Ja się jednak przed chwilą zalogowałem bez problemu.

    marekz