  • 21. Data: 2009-08-21 20:35:53
    Temat: Re: Getin - nowa TOiP
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysztof" news:h6n04i$df4$1@news2.ipartners.pl

    [ciach]

    W obu tabelach, do których linki podałeś w swoim poście Krzysztofie przelew
    elektroniczny (pierwszy, drugi, trzeci itp.) na rachunek w getinie jest za
    free.

  • 22. Data: 2009-08-21 20:40:41
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message
> [...]
    > przelew
    > elektroniczny (pierwszy, drugi, trzeci itp.) na rachunek w getinie jest za

    to sa stare tabele, nowa ukrywaja, wprowadza dopiero 1.09.

  • 23. Data: 2009-08-21 20:41:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > He he he. Ja osobiście jestem zdziwiony polityką jaką prowadzą. Trochę się
    > jednak mogą przejechać kiedy na nowo trzeba będzie zbierać depozyty z
    > rynku.

    Bankierzy twierdza, ze...

    Szef Polbanku zapewnia, że klienci trzymający pieniądze na kontach
    oszczędnościowych wcale nie są mniej lojalni od tych, którzy tkwią
    "uwięzieni" na lokatach. - Mimo że z konta oszczędnościowego można w każdej
    chwili wypłacić pieniądze, salda na takich kontach są paradoksalnie bardziej
    stabilne niż na lokatach - dodaje Stańczak. - Bo każda lokata kiedyś się
    kończy. I klient zaczyna wtedy szukać nowej, także u konkurencji. Konto
    oszczędnościowe jest bezterminowe, więc klienta nic nie prowokuje, by
    przeglądał oferty innych banków - komentuje Mateusz Ostrowski z Open
    Finance.
    http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,694883
    1,Lokaty_na_aucie__nadchodzi_era_kont_oszczednosciow
    ych.html

    MK

  • 24. Data: 2009-08-22 07:20:13
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MK" news:h6n0pj$70h$1@news.wp.pl

> [...]
    > oszczędnościowe jest bezterminowe, więc klienta nic nie prowokuje, by
    > przeglądał oferty innych banków - komentuje Mateusz Ostrowski z Open

    Może zabrzmi to głupio, ale w większości przypadków właśnie tak to wygląda
    ;) - kasa sobie leży i rośnie a jak w każdej chwili mogę sobie ją wypłacić w
    razie potrzeby - takie podejście reprezentuje większość społeczeństwa.
    Wyjątek stanowimy my ;)

  • 25. Data: 2009-08-22 07:22:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysztof" news:h6n0ob$dov$1@news2.ipartners.pl

    > to sa stare tabele, nowa ukrywaja, wprowadza dopiero 1.09.

    Ciekawią mnie zatem dwie rzeczy:
    1. Czy dostarczą nową tabelę tradycyjnym listem do skrzynki jak miało to
    miejsce w przypadku zmiany tabeli, kiedy to wprowadzono wyższą opłatę za VE
    jeżeli nie wykręcimy na niej odpowiedniej sumy w miesiącu?
    2. Czy jeżeli wprowadzą nową tabelę będę/będziemy mieli prawo zrezygnować z
    rachunku bez ponoszenia karnej opłaty za jego zamknięcie?

  • 26. Data: 2009-08-22 09:19:16
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl>

    > Wyciągów od nic nie otrzymuję, ale jeżeli coś przyjdzie mi pocztą i tam
    > będzie nowa TOiP, która będzie zawierać prowizje za zrobienie przelewu z
    > TOPa na ROR przez net i jednocześnie będę się mógł z nimi pożegnać bez
    > żadnych konsekwencji to napewno to uczynię.

    ja również wyciagów nie dostaje ale jesli wprowadzą opłatę za drugi przelew
    elektroniczny z TOP-a, bedzie to podstawą do zerwania z nimi warunków umowy
    :)

    spośród ostatnio wprowadzanych zmian jakie fundują klientom od czasu
    założenia u nich konta (marzec '09) żadna nie była na moją/naszą korzyść
    chyba udam się po niedzieli zlikwidować karte VE i jesli bedą robili jakieś
    problemy zamykam u nich konto - NO MORE GETIN ...
    patrząc na to co wyczyniają, za kilka miesiecy obniża oprocentowanie TOP-a -
    pazerność banku na pieniadze klienta nie zna granic...

    ciekawe tylko kiedy powiadomią mnie o zmianach warunków konta TOP jak to
    zrobili w przypadku zmian dla użytkowania kart
    mają chyba taki obowiązek powiadomić listownie - czy tak ??

    Pozdr

    L.W.

  • 27. Data: 2009-08-22 11:15:06
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-22 09:22, Valdi.Pavlack wrote:
> [...]
    > 2. Czy jeżeli wprowadzą nową tabelę będę/będziemy mieli prawo zrezygnować z
    > rachunku bez ponoszenia karnej opłaty za jego zamknięcie?

    Na 1 i 2 odpowiedź jest twierdząca.

  • 28. Data: 2009-08-22 12:33:36
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "XYZ" news:h6ok06$j4c$1@news.onet.pl

    > Na 1 i 2 odpowiedź jest twierdząca.

    Dostałeś już list z getinu?

  • 29. Data: 2009-08-22 13:31:29
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-08-22 14:33, Valdi.Pavlack wrote:
    > "XYZ" news:h6ok06$j4c$1@news.onet.pl

    > Dostałeś już list z getinu?

    Napisałem o tym ca. 10 dni temu...

  • 30. Data: 2009-08-22 13:39:18
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "XYZ" news:h6orvh$5qk$1@news.onet.pl

    > Napisałem o tym ca. 10 dni temu...

    Aaaa przepraszam! :)
    To teraz jeszcze jedno pytanko. Czy dobrze rozumiem, że czas na
    wypowiedzenie umowy jest liczony od dnia wprowadzenie zmian do TOiP tj. od 1
    września?
    Rozumiem, że Ciebie również poinformowali w korespondencji o możliwości
    wypowiedzenia im umowy?