    From: Typ X <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Getin online - nie można założyć konta
    Date: Fri, 16 Dec 2011 13:19:20 -0800 (PST)

    Witam!

    Mam wielki problem z założeniem konta w banku GetinOnline. Założyłem
    konto skarbonkowe przez Internet w zeszłą sobotę i było tam napisane,
    że w ciągu 24 godzin skontaktują się ze mną w celu umówienia godziny
    kuriera, żebym podpisał umowę o konto i kartę. Do tej pory nikt nie
    zadzwonił. Wysłałem maila do nich z prośbą o wytłumaczenie tej
    sytuacji, na co dostałem odpowiedź, żebym zadzwonił infolinię, na
    którą oczywiście nie można się dodzwonić, bo jest ciągle zajęta.

    Czy ktoś miał podobny problem?