  • 1. Data: 2009-09-07 17:47:21
    Temat: Getin placówka franczyzowa - zrobili mnie w bambuko
    Od: "Andrzej" <1...@p...onet.pl>

    W moim mieście powiatowym otwarto placówkę GetinBanku. Bardzo się ucieszyłam
    gdyz dotej pory musiałam jeździć dość daleko do oddziału.
    W czerwcu załozylam e-konto z polecenia w i miałam otrzymywać po 10 zł ja i
    osoba polecajaca. gdy dotej pory nic nie wpłynęło udalismy się do placówki.
    Pani która zakładała konto poinformowała mnie że nie zdązyli wprowadzić
    umowy i w związku z tym nie otrzymujemy tych pięniędzy. Na pytanie co dalej
    pani powiedziała ze jest jej przykro ale nic nie moga zmienić. Nażadanie
    likwidacji konta pani z uśmiechem poinformowała ze są placówką franczyzową i
    muszę udać się do oddziału aby tam zlikwidować konto. Zastanawiam sie w
    jakim celu GetiBank zakłada takie "placówki"
    Na infolinii powiedziano mmi żebym złożył reklamację i załaczył ksero
    potwierdzenia "złozenia założenia konta z polecenia". Niestety do tej pory
    potwierdzenia złożenia dokumentów brałem w firmach usługowych i urzędach;
    teraz okazuje się ze również należy brać w bankach
    J.
    PS. Czy Pracownicy maja jakieś korzyści z robienia klientów Banku w bambuko

  • 2. Data: 2009-09-07 20:23:53
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "zlotowinfo" news:h83mgs$kub$1@inews.gazeta.pl

    > nie sądzę, jedno ci powiem
    > czekając dziś prawie pół godziny na zamknięcie KO (a czasem przez
    przypadek
    > się nadzieję naopłąte) myślałem że zaraz wezmę coś i w tę babkę rzucę...

    Mnie chyba też to będzie czekać za kilka miesięcy, jak zjadę na ponowny
    urlop do kraju :)
    Czy dobrze zrozumiałem, że zamykałeś konto we francy? Pytali się o powód
    zamknięcia?

  • 3. Data: 2009-09-07 21:22:42
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W dniu 2009-09-07 23:05, zlotowinfo pisze:
    > to samo zrobilem gdy mbank uwolnil, drugi, platny przelew przez internet
    > z emax plus, czasem sie czlowiek moze pomylic
    Ja zmieniam nazwę rachunku na WYPŁACONO, żeby się nie mylić, a na
    początku miesiąca czyszczę nazwy.