eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiland mBanku
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2009-09-07 11:42:40
    Temat: land mBanku
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Spójrzcie co rozsyła mBank, ciekawe jak to będzie wyglądać w praktyce...
    ---------------------------------

    Witamy,

    mamy przyjemność powiadomić o istotnych krokach, jakie poczyniliśmy, aby
    korzystanie z usług mBanku było jeszcze wygodniejsze. Klientom, którzy nam
    zaufali i korzystają z naszej oferty udostępniliśmy dedykowaną infolinię -
    Zespół Opiekunów Klienta. Jest ona obsługiwana w dni robocze w godzinach
    08:00 -18.00 przez wybranych Pracowników mLinii, którzy realizują wszystkie
    dyspozycje bez potrzeby przełączenia do innego Operatora.

    Zapewniamy następujące udogodnienia:

    1. Indywidualną i szybką obsługę Twoich dyspozycji
    Opiekun Klienta w sprawach niestandardowych gwarantuje indywidualne
    poprowadzenie Twojej dyspozycji. W razie potrzeby będzie informował o
    postępie i zakończeniu jej realizacji. Czas oczekiwania na połączenie z
    Opiekunem trwa do 20 sekund.

    2. Kompleksową pomoc
    Dołożymy wszelkich starań, aby kontaktował się z Tobą zawsze ten sam
    Opiekun. Opiekun oferuje kompleksową pomoc w zakresie oferty, jak i spraw
    związanych z zarządzaniem finansami.

    3. Dedykowany adres e-mail
    Do kontaktów z Zespołem Opiekunów Klienta udostępniliśmy adres mailowy:
    o...@m...pl za pośrednictwem którego można kierować
    wszelkie pytania dotyczące oferty oraz zakresu obsługi proponowanej przez
    mBank.

    Numer telefonu pozostaje bez zmian: 0 801 300 800 lub 042 6300 800. Po
    wybraniu połączenia w godzinach 8:00 - 18:00 nastąpi automatyczne
    przekierowanie do Zespołu Opiekunów Klienta.

    Dedykujemy Ci Zespół Opiekunów, ponieważ należysz do grona Klientów
    spełniających jeden z poniższych warunków:

    - zgromadzenie na rachunkach depozytowych i inwestycyjnych w mBanku co
    najmniej 100 000 PLN przez 3 miesiące w trakcie ostatniego półrocza,
    - posiadanie karty kredytowej Visa Platinum,
    - korzystanie z usługi Aktywny Portfel Funduszy,
    - posiadanie kredytu hipotecznego na kwotę powyżej 1 000 000 PLN,
    - zgromadzenie przez dowolne 3 miesiące 1 000 000 PLN aktywów.

    Zależy nam na poznaniu Twojej opinii w zakresie obsługi Klientów, dlatego
    zachęcamy do dzielenia się z nami swoimi spostrzeżeniami na ten temat. Mamy
    nadzieję, że wprowadzone udogodnienia przyczynią się do zwiększenia poziomu
    satysfakcji z naszych usług i zachęcą do dalszej współpracy z mBankiem.


    Pozdrawiamy,
    Zespół Opiekunów Klienta


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1