-
1. Data: 2009-09-07 11:42:40
Temat: land mBanku
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Spójrzcie co rozsyła mBank, ciekawe jak to będzie wyglądać w praktyce...
---------------------------------
Witamy,
mamy przyjemność powiadomić o istotnych krokach, jakie poczyniliśmy, aby
korzystanie z usług mBanku było jeszcze wygodniejsze. Klientom, którzy nam
zaufali i korzystają z naszej oferty udostępniliśmy dedykowaną infolinię -
Zespół Opiekunów Klienta. Jest ona obsługiwana w dni robocze w godzinach
08:00 -18.00 przez wybranych Pracowników mLinii, którzy realizują wszystkie
dyspozycje bez potrzeby przełączenia do innego Operatora.
Zapewniamy następujące udogodnienia:
1. Indywidualną i szybką obsługę Twoich dyspozycji
Opiekun Klienta w sprawach niestandardowych gwarantuje indywidualne
poprowadzenie Twojej dyspozycji. W razie potrzeby będzie informował o
postępie i zakończeniu jej realizacji. Czas oczekiwania na połączenie z
Opiekunem trwa do 20 sekund.
2. Kompleksową pomoc
Dołożymy wszelkich starań, aby kontaktował się z Tobą zawsze ten sam
Opiekun. Opiekun oferuje kompleksową pomoc w zakresie oferty, jak i spraw
związanych z zarządzaniem finansami.
3. Dedykowany adres e-mail
Do kontaktów z Zespołem Opiekunów Klienta udostępniliśmy adres mailowy:
o...@m...pl za pośrednictwem którego można kierować
wszelkie pytania dotyczące oferty oraz zakresu obsługi proponowanej przez
mBank.
Numer telefonu pozostaje bez zmian: 0 801 300 800 lub 042 6300 800. Po
wybraniu połączenia w godzinach 8:00 - 18:00 nastąpi automatyczne
przekierowanie do Zespołu Opiekunów Klienta.
Dedykujemy Ci Zespół Opiekunów, ponieważ należysz do grona Klientów
spełniających jeden z poniższych warunków:
- zgromadzenie na rachunkach depozytowych i inwestycyjnych w mBanku co
najmniej 100 000 PLN przez 3 miesiące w trakcie ostatniego półrocza,
- posiadanie karty kredytowej Visa Platinum,
- korzystanie z usługi Aktywny Portfel Funduszy,
- posiadanie kredytu hipotecznego na kwotę powyżej 1 000 000 PLN,
- zgromadzenie przez dowolne 3 miesiące 1 000 000 PLN aktywów.
Zależy nam na poznaniu Twojej opinii w zakresie obsługi Klientów, dlatego
zachęcamy do dzielenia się z nami swoimi spostrzeżeniami na ten temat. Mamy
nadzieję, że wprowadzone udogodnienia przyczynią się do zwiększenia poziomu
satysfakcji z naszych usług i zachęcą do dalszej współpracy z mBankiem.
Pozdrawiamy,
Zespół Opiekunów Klienta