  • 1. Data: 2011-10-17 22:30:02
    Temat: Getin -- płaczu z i zgrzytania zębainami ciąg dalszy i bliższy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy ktoś to poznał?

    http://getinonline.pl/butik/wnioski/landing/GO_KONTA
    /1110-go-konto-prezent-szar-roz/index.html

    4 prezenty do wyboru GRATIS

    Dlaczego tego nie warto brać?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2011-10-17 23:09:02
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    napisał w wiadomości news:j7ia9m$qii$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy ktoś to poznał?
    >

    > http://getinonline.pl/butik/wnioski/landing/GO_KONTA
    /1110-go-konto-prezent-szar-roz/index.html

    > 4 prezenty do wyboru GRATIS
    > Dlaczego tego nie warto brać?

    A czemu nie ? Ja wzialem fotopstryka dla mlodej.
    do lutego musze lac 1kzl i wyrabiac 400zl ichniejsza karta,
    - inaczej "dycha" w plecy ;)

  • 3. Data: 2011-10-18 01:13:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" j7icie$oqb$...@n...onet.pl

    > do lutego musze lac 1kzl i wyrabiac 400zl ichniejsza karta,
    > - inaczej "dycha" w plecy ;)

    To nie chcę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-10-18 13:02:50
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in >
    > Dlaczego tego nie warto brać?

    Bo są bałaganiarze i przetrzymują pieniądze z lokat na nieoprocentowanym
    rachunku technicznym.

    MichalL

  • 5. Data: 2011-10-18 13:28:51
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości grup

    >Dlaczego tego nie warto brać?

    Jak potrzebujesz konto w Getin banku to zakładaj. Będziesz przelewał przez
    12 miesięcy min 1000 zł to za rok dostaniesz jeden z prezentów.

  • 6. Data: 2011-10-18 13:32:54
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    prostowanie

    <Jak potrzebujesz konto w Getin banku to zakładaj. Będziesz przelewał przez
    12 miesięcy min 1000 zł

    To musi przelewac pracodawca bądż zus lub z konta firmowego

    > to za rok dostaniesz jeden z prezentów.
    Dostaniesz za ok dwa miesiące ale jak przed upływem roku nie będziesz lał
    1000zł lub wypowiesz umowe o konto to zapłacisz 100-150zł

  • 7. Data: 2011-10-18 16:32:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" j7jv67$5ja$...@n...onet.pl

    > Dostaniesz za ok dwa miesiące ale jak przed upływem roku nie będziesz lał 1000zł
    lub wypowiesz umowe o konto to zapłacisz
    > 100-150zł

    Dzięki wszystkim za odpowiedź...
    Kiciuś zmusza mnie :) do założenia konta w DB...
    Tym razem na matkę... Modem mile widziany...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2011-10-19 11:47:42
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    > Kiciuś zmusza mnie :) do założenia konta w DB...
    > Tym razem na matkę... Modem mile widziany...

    A do tego "darmowego" modemu pasuje darmowy internet (choć z pewnymi
    ograniczeniami) z http://www.aero2.pl/bdi.html :)

  • 9. Data: 2011-10-19 12:14:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "AS" j7mde4$e9v$...@m...internetia.pl

    > A do tego "darmowego" modemu pasuje darmowy internet (choć z pewnymi
    > ograniczeniami) z http://www.aero2.pl/bdi.html :)

    Kiciuś skoczył dziś z kozetki (chyba nie miał ochoty na masaż) na
    podłogę -- miękko, na łapki, bez gruchnięcia, bez miauknięcia...
    Cały sprawny... Od wielu dni zdarzają się mi same cuda... [może
    już wskazana strona wczytała się?... może ta akurat strona nie
    ładuje się godzinami, jak inne strony WWW?...] Spadł plecak :)
    z netbookiem niechcąco chronionym solidnie dużym ręcznikiem,
    spadły okulary chronione jakąś listwą przypodłogową (także nie
    potłukły się) a dzisiaj nawet odnalazł się jeden tysiąc złotych
    wysłany wczoraj (zlecony przedwczoraj) z KB do EB... ;) Same cuda... ;)

    Teraz ten net za freeko...
    Fujitsu-Siemens ma nawet slot na kartę SIM -- niestety nie ma modemu...

    Zostaje zatem modem na USB?

    telefon komórkowy -- włóż do telefonu kartę SIM i uaktywnij
    połączenie z komputerem (przez bluetooth, podczerwień/IrDA
    lub kabel), postępuj zgodnie z instrukcją obsługi telefonu,

    I dzwoń poprzez jego modem telefoniczny? Czy może to ma być specjalny telefon?
    Bo telefonów ci u mnie dostatek -- może ten modem nie jest potrzebny?

    Urządzenia telekomunikacyjne współpracujące z kartą SIM Bezpłatnego
    Dostępu do Internetu oferowanego przez Aero2. Zgodnie z zapisami
    w Regulaminie Bezpłatnego Dostępu do Internetu urządzenie telekomunikacyjne
    umożliwiające za pośrednictwem karty SIM korzystanie z Bezpłatnego Dostępu
    do Internetu to terminal kategorii 10, obsługujący transmisję danych
    w technologii HSPA+ w paśmie 900 MHz (pasmo 8) lub kategorii 3 obsługujący
    transmisję danych w technologii TD-LTE w paśmie 2500MHz (pasmo 38).

    -=-

    Możesz mi napisać, dlaczego ten net jest za free?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2011-10-19 12:59:30
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > obsługujący
    > transmisję danych w technologii TD-LTE w paśmie 2500MHz (pasmo

    Niestety nie każdy modem czy telefon się nadaje. Najtańszy jest ten z
    zestawu Play. Podobno trzeba jakieś sztuczki robić żeby zadziałal, ale jak
    wyszukałem ostatnio ktoś wymyślił jak to rozwiązać:
    http://jdtech.pl/2011/10/aero2-i-huawei-e173u-2-%E2%
    80%93-rozwiazanie-problemu-przez-zmiane-firmware.htm
    Poza tym trzeba być w zasięgu AERO2. Można sprawdzic czy w pobliży jest BTS
    tej sieci:
    http://mapa.btsearch.pl/

    > Możesz mi napisać, dlaczego ten net jest za free?

    Bo chyba taki był wymóg koncesji że mają udostępniać darmowo przez 3 lata.
    Oczywiście z pewnymi ograniczeniami jak transfer 256kbitów/s i rozłączanie
    połączenia co godzinę. Poza tym nie całkiem za darmo bo kaucja 20zł i 7zł za
    wysyłkę, a i obecny czas oczekiwania na kartę SIM to ponad miesiąc.