  • 1. Data: 2013-06-04 21:07:11
    Temat: Getin poGięty
    Od: "zwerko" <z...@g...pl>

    Porobili nową stronę dla pogiętych i niedowidzących.
    to się ledwo mieści w 1600x900 na plażmie 21"
    Pozdrowienia
    Zbych

  • 2. Data: 2013-06-04 21:15:27
    Temat: Re: Getin poGięty
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2013-06-04 21:07, zwerko pisze:
    > Porobili nową stronę dla pogiętych i niedowidzących.
    > to się ledwo mieści w 1600x900 na plażmie 21"
    > Pozdrowienia
    > Zbych

    Wejdź w ustawienia i przywróć sobie starą wersję. Ja tak zrobiłem.

  • 3. Data: 2013-06-04 21:22:24
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "zwerko" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Porobili nową stronę dla pogiętych i niedowidzących.

    raczej z całkiem dobrym wzrokiem, żeby zobaczyc tę cienką czcionkę i z
    mnimalnym kontrastem, trzeba się naprawdę przyglądać, a ta zieleń jeszcze
    bardziej to utrudnia. Nie wiem co teraz za moda nastała by robić wszystko
    bez kontrastu i to nie tylko tu, ale wszedzie, na stronach w programach.
    Inna sprawa że ja z czasów gdy używało sie białej czcionki na czarnym tle.

    --
    m7marek

  • 4. Data: 2013-06-04 21:29:22
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Wejdź w ustawienia i przywróć sobie starą wersję. Ja tak zrobiłem.

    dzięki ... tylko teraz mam 4 strony powiadomień że mam nową wiadomość..

  • 5. Data: 2013-06-04 21:42:40
    Od: Joossef <x...@g...com>

    W dniu 04.06.2013 o 21:07 zwerko <z...@g...pl> pisze:

    > Porobili nową stronę dla pogiętych i niedowidzących.
    > to się ledwo mieści w 1600x900 na plażmie 21"
    > Pozdrowienia

    A skąd Ty 21 calową plazmę wytrzasnąłeś????
    To chyba pierwsza na świecie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 6. Data: 2013-06-05 05:29:39
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-04 21:22, m7marek pisze:

> [...]
    > programach.
    > Inna sprawa że ja z czasów gdy używało sie białej czcionki na czarnym tle.

    Ja też :) (Kolejny nieszczęśliwie zakochany w terminalu...) No - była
    wersja, że optymalna jest żółta na ciemnoniebieskim, też z czasów
    przedwindowsowych, ale już monitorów VGA.
    No to powinno Ci się podobać "ignoruj style" (w FF: Widok/Styl strony).
    Wtedy strona właśnie wygląda jak z czasów tych przygłupów, gdy htmle
    pisało się wi-ajem.
    Nagle da się zobaczyć te elementy, które jakoś webmasterowi "umknęły",
    schowały się pod wpływem jego twórczego szału, da się większość
    zaznaczyć i skopiować, widać co jest linkiem itd...
    Już tu kiedyś było, że DOBRA strona ma poprawnie działać pod lynxem. :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.