  • 1. Data: 2012-01-30 12:20:32
    Temat: GetinOnline dżwignął mi dychy z przyciosa...
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    GetinOnline dżwignął mi dychy z przyciosa...

    Lokata zakończona 28.01.2012 wyparowała - Czarnecki potrzebował kasy na
    waciki czy co???

    --
    marfi

  • 2. Data: 2012-01-30 12:46:52
    Temat: Re: GetinOnline dżwignął mi dychy z przyciosa...
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 30 Sty, 13:20, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:
    > GetinOnline dżwignął mi dychy z przyciosa...
    >
    > Lokata zakończona 28.01.2012 wyparowała - Czarnecki potrzebował kasy na
> [...]

    Nie strasz. Bo właśnie zakładam lokaty na start

  • 3. Data: 2012-01-30 12:55:15
    Od: kuba <k...@g...pl>

    W dniu 2012-01-30 13:20, marfi pisze:
    > GetinOnline dżwignął mi dychy z przyciosa...
    >
    > Lokata zakończona 28.01.2012 wyparowała - Czarnecki potrzebował kasy na
    > waciki czy co???

    Open Finance, lokata zakończona a kasy nie widać. Nigdy nie było takich
    problemów. Może liczą na podniesienie ciśnienia i zejście klientów? ;)

  • 4. Data: 2012-01-30 13:04:51
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    kuba <k...@g...pl> writes:

    > Open Finance, lokata zakończona a kasy nie widać. Nigdy nie było
    > takich problemów. Może liczą na podniesienie ciśnienia i zejście
    > klientów? ;)

    Idea - skończyła się wczoraj, kasa do Aliora dziś dotarla I sesją.

    KJ

    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 5. Data: 2012-01-30 13:05:25
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "kuba" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Open Finance, lokata zakończona a kasy nie widać. Nigdy nie było takich
    > problemów. Może liczą na podniesienie ciśnienia i zejście klientów? ;)

    Póki co niejaki Filip Lisowski tzw. opiekun klienta chyba zszedł...

    --
    marfi

  • 6. Data: 2012-01-30 14:07:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "kuba" jg63v7$6ob$...@i...gazeta.pl

    > Open Finance, lokata zakończona a kasy nie widać. Nigdy nie było takich problemów.
    Może liczą na podniesienie ciśnienia i zejście
    > klientów? ;)

    U mnie w takich sytuacjach spada... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-01-30 14:54:13
    Od: " " <b...@g...pl>

    może zbierają na karty płatnicze aby je wydać? bo na ich FB ludzie się proszą,
    bo doczekać się nie mogą karty płatniczej...

  • 8. Data: 2012-01-30 17:35:29
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "eisenberg" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On 30 Sty, 13:20, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:
    >Nie strasz. Bo właśnie zakładam lokaty na start

    Nie bój się. Udało się im odnaleźć kasę :)

    --
    marfi

  • 9. Data: 2012-01-30 20:35:46
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 30 Sty, 18:35, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:
> [...]
    wiadomościnews:c5d01000-21b4-437b-a95b-fd29fa37eabc@
    cd5g2000vbb.googlegroups.com...

    >   Nie bój się. Udało się im odnaleźć kasę :)

    Koleżankę namówiłem na lokaty w GOLu. Login na maila dostała nast.
    dnia po złożeniu wniosku, ale na hasło czeka do dziś. Właśnie mija
    tydzień. To normalka u nich?

  • 10. Data: 2012-01-31 12:05:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 30 Jan 2012 12:35:46 -0800, eisenberg napisał(a):

    > Koleżankę namówiłem na lokaty w GOLu. Login na maila dostała nast. dnia
    > po złożeniu wniosku, ale na hasło czeka do dziś. Właśnie mija tydzień.
    > To normalka u nich?

    Hasło powinno przyjść szybko w SMSie, więc albo podała zły numer albo
    jakieś trzaski u operatora. Ja np kiedyś nie mogłem za cholera dostać SMS
    z kodem autoryzacyjnym z mBanku do Play, mimo że każdy z nich twierdził,
    że u niego jest wsio w parjadkie.

    --
    xbartx