  • 1. Data: 2012-01-30 02:54:17
    Temat: Rodzeństwo śmierci...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Jakże wielkie muszą być grzechy ciążące na Eurobanku,
    skoro nie ogarnia go brat śmierci -- zwany w narodowej
    epopei rozprawiającej o ostatkach -- snem...

    Tak zwycięzców zwyciężył w końcu sen, brat śmierci.

    W podstawówce tłoczono nam do głów, że AMickiewicz w tym
    dziele wskazywał na to, co minęło bezpowrotnie, poczynając
    już w tytule od ostatniego zajazdu na Liwie, idąc poprzez
    ostatniego z rodu Horeszków aż do ukazania, że nigdy już
    nie powróci do życia Rzeczypospolita obojga narodów...

    Udało się mi w środku czasowym nocy przelanie środków
    finansowych z oszczędnego konta w EB na rozrzutne tamże
    umiejscowione, a stamtąd zlecenie przelewu do sedna...
    [nie, nie do sedna... do meritum?... wszystko plącze
    się mi niemiłosiernie...] A to nieomylny znak, że EB
    ma nieczyste sumienie i nie śpi, choć za oknami noc
    głucha i czarna niczym sumienie szata...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-02-02 22:44:23
    Temat: Re: Rodzeństwo śmierci...
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 30 Sty, 03:54, "Eneuel Leszek Ciszewski"
> [...]
    >    `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
    >   o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    Rzeczywiście możliwości EB są kolosalne. Przed chwilą się loguję i co
    widzę? - wewnętrzny przelew zlecony wczoraj (sic!) na "oszczędne"
    wprawdzie dotarł przepisowo, ale z "rozrzutnego" nie zszedł :))) Kasa
    dalej figuruje w kolumnie "Saldo", tylko "Dostępne środki" są
    pomniejszone. Co ciekawe w jego historii figuruje jako "Przelew
    wychodzący wewnętrzny". Nie wiem co myśleć - przecież cały dzisiejszy
    dzień był!

  • 3. Data: 2012-02-07 08:13:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "eisenberg" f...@v...goo
    glegroups.com

[...]

    IMO EB tak ma. :) Swego rodzaju rozwiązaniem jest trzymanie 3 tałzenów
    podręcznego szmalu w KB. Stale oprocentowane na 7% brutto z możliwością
    skutecznego (jak dotąd) zlecania przelewów odroczonych. Róży wiatru bez
    kolców nie ma -- albo jakoś podobnie -- w KB są kody papierowe zamiast
    kodów SMS czy podobnych. Ponadto debetówką trzeba zapłacić co najmniej
    5 razy, aby była za free, ale w zamian -- jest możliwość bezpłatnego
    brania z bankomatów w Polsce.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'