  • 1. Data: 2010-02-06 21:37:17
    Temat: Godziny ksiegowania - od czego to zalezy ?
    Od: Pytajnik <p...@b...pl>

    https://www.envoytransfers.com/SERVICES/PRZELEWY24/P
    RZELEWY24BANK.ASPX?przelewylanguage=pl

    Nie rozumiem troche tego, dlaczego Mbank, Lukas Bank i inne banki moga
    ksiegowac wplaty 24h przez 7 dni w tygodniu przez serwis przelewy24, a
    inne nie ksieguja ?

    Od czego to zalezy ?

  • 2. Data: 2010-02-06 22:54:43
    Temat: Re: Godziny ksiegowania - od czego to zalezy ?
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-02-06 22:37, Pytajnik wrote:
> [...]
    >

    > Nie rozumiem troche tego, dlaczego Mbank, Lukas Bank i inne banki moga
    > ksiegowac wplaty 24h przez 7 dni w tygodniu przez serwis przelewy24, a

    Od tego jak udany system informatyczny sie panom i paniom bankowcom
    udalo zakupic. Niektore potrafia dzialac prawie non-stop online, a inne
    przez wiekszosc czasu cos se tam wewnetrznie przetwarzaja. I w czasie
    tego przetwarzania nie przyjmuja nic z zewnatrz.
    Bo kto powiedzial ze system bankowy ma byc dla klientow a nie dla banku :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2010-02-07 05:21:55
    Od: Pytajnik <p...@b...pl>

    W dniu 2010-02-06 23:54, darnok pisze:

> [...]
    > tego przetwarzania nie przyjmuja nic z zewnatrz.
    > Bo kto powiedzial ze system bankowy ma byc dla klientow a nie dla banku :)

    Aha :) No to ja zalozylem jakis czas temu konto w ING i wynosze sie z
    niego i ide np do Lukasa, a no bo dziala im to 24h :)

  • 4. Data: 2010-02-07 08:12:42
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Pytajnik" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > https://www.envoytransfers.com/SERVICES/PRZELEWY24/P
    RZELEWY24BANK.ASPX?przelewylanguage=pl

    > ksiegowac wplaty 24h przez 7 dni w tygodniu przez serwis przelewy24,

    Nic w przyrodzie nie ginie - o "wycieku" danych z p24 czytał ?

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2010-02-07 09:49:29
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Pytajnik wrote:
> [...]
    >
    > Nie rozumiem troche tego, dlaczego Mbank, Lukas Bank i inne banki moga
    > ksiegowac wplaty 24h przez 7 dni w tygodniu przez serwis przelewy24, a

    juz ci napisali.

    Wniosek jest jeden - chcesz placic praktycznie zawsze online? Tylko mBank i
    moze inteligo, inne banki sa niezbyt dobre do tego. W pko to kiedys byla 1-2
    przerwy technicznej co noc, nie wiem jak teraz. Nie jestem tez pewien czy dorze
    oznaczyli tam PKO - wg mnie dziala podobnie jak inteligo?
    mBank praktycznie zawsze jest dostpeny a kazdy szanujacy sie handlowiec ma
    konto w mBanku. Jako ze to konto darmowe to kazdy posiadacz wynalazkow jak
    lukas czy fortis powinien miec takie konto w razie czego :)

  • 6. Data: 2010-02-07 12:17:20
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Papkin pisze:
> [...]
    > ma konto w mBanku. Jako ze to konto darmowe to kazdy posiadacz
    > wynalazkow jak lukas czy fortis powinien miec takie konto w razie czego :)

    Niestety posiadam konto internetowe w Lukasie od 2001, i robienie
    płatności przez przelewy24 w tym banku trwa najdłużej, a czasami jak
    chcę wpłacić coś w nocy to robię to z duszą na ramieniu czy jest szansa
    że jeszcze tej nocy to będzie widoczne.
    Mbank i inteligo robią to przez mechanizmy bankowe dzięki czemu nawet
    nie muszę wpisywać danych do przelewu i kasa jest widoczna od razu
    praktycznie.
    Niestety nie są to moje główne konta dlatego nie zawsze mam tam
    wystarczające środki stąd los desperados lukasos :)
    Pozdro

  • 7. Data: 2010-02-07 17:15:24
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Ranger" news:4b6eaf4f@news.home.net.pl

    > Niestety nie są to moje główne konta dlatego nie zawsze mam tam
    > wystarczające środki stąd los desperados lukasos :)
    > Pozdro

    A stanowi to jakiś problem aby np. mBank był twoim głównym bankiem?

  • 8. Data: 2010-02-07 20:17:29
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    > wg mnie dziala podobnie jak inteligo?
    pytasz o to samego siebie?

    > mBank praktycznie zawsze jest dostpeny a kazdy szanujacy sie handlowiec ma
    > konto w mBanku.
    chyba handlowiec z allegro ;)

    Mariusz

  • 9. Data: 2010-02-08 16:45:35
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    Valdi pisze:
    > "Ranger" news:4b6eaf4f@news.home.net.pl

    > A stanowi to jakiś problem aby np. mBank był twoim głównym bankiem?

    skoro jeszcze nie jest od takiego czasu to znaczy jest powód ;)
    Zalety lukasa z których korzystam:
    - długo czynne placówki bankowe (do 19 codziennie i 15 w soboty)
    - przelewy 0 pln przy koncie za 7 pln/mies
    - token do autoryzacji transakcji + hasło
    - bankomaty bzwbk z drukowaniem salda na koncie.

    wady mbanku które blokują stanie się liderem:
    - brak możliwości osobistego załatwienia sprawy na szybko w placówce.
    - załatwienie wielu spraw trwa tyle idzie przesyłka listowa w obie
    strony + plus czas potrzebny na "przetworzenie"
    - dodzwonienie się do operatora wtedy kiedy akurat tego najbardziej
    potrzebuję graniczy z niemożliwością.

    Niestety pomimo silnego uczulenia na jakikolwiek kontakt z pracownikami
    banku możliwość załatwienia czegokolwiek w placówce i po godzinach
    normalnej w innych bankach pory przyjęć jest b. dużym atutem.

    mbank pozostaje jedynie liderem transakcji zakupowych w necie (o ile
    zdążę przelać tam kasę ;))

    Pozdro