  • 1. Data: 2013-05-09 18:37:21
    Temat: Greek youth unemployment over 60 percent in February
    Od: "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    http://www.reuters.com/article/2013/05/09/us-greece-
    unemployment-idUSBRE9480EZ20130509
    Greek youth unemployment over 60 percent in February
    ATHENS | Thu May 9, 2013 6:31am EDT
    (Reuters) - Greek youth unemployment rose above 60 percent for the
    first time in February, reflecting the pain caused by the country's
    crippling recession after years of austerity under its international
    bailout. [...]

    Przy takim poziomie bezrobocia wśród młodych szeroka fala protestów
    "prawdopodobną jest", ja mam wątpliwości tylko co do tego jak szybko.

    --
    A. Filip
    Nie każdy księdzem, co na farze mieszka.