  • 21. Data: 2010-06-29 22:33:26
    Temat: Re: Grubszy zjazd WIG20?
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Mysle, ze to wystarczy. Rownosc czasow trwania fal wzrostowych.

    D.

    Użytkownik "Hubert" <h...@t...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    882fb2.html

  • 22. Data: 2010-06-29 22:43:07
    Od: Hubert <h...@t...pl>

    W dniu 2010-06-30 00:33, Dieter pisze:
    > Mysle, ze to wystarczy. Rownosc czasow trwania fal wzrostowych.

    A dlaczego powtórka z 1997 a nie 2003?

  • 23. Data: 2010-06-30 07:48:40
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Zasadnicze pytanie brzmi: czy wzrosty na giełdach w okresie luty 2009-kwiecień
    2010 były początkiem nowej długoterminowej hossy czy tylko korektą bessy
    rozpoczętej jesienią 2007r?

    Wygląda na to, że szanse na summer rally w tym roku są znikome.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Czy-tak-sie-zaczyna-
    bessa-Dow-Jones-najnizej-od-XI-2169446.html

  • 24. Data: 2010-07-01 09:49:22
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Mysle, ze to wystarczy. Rownosc czasow trwania fal wzrostowych.

    Cos jest na rzeczy skoro Goldmann twierdzi podobnie....

    Goldman Sachs: S&P500 osiągnie 1250 pkt. do końca roku
    http://tiny.pl/h7h74

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 25. Data: 2010-07-04 10:42:31
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Skąd niebieska linia "na teraz"? Widzę tylko taki sam odcinek od czerwonej
    > jak w 97, ale czy to wystarczy?

    Dokładnie. Przypatrując się wykresowi:

    po 1996 (czerwona) nastąpił "chwilowy szczyt" w 1997 (niebieska), po czym
    nastąpił "lokalny" zjazd w oklicach 1999 roku.
    Gdyby miała nastąpic analogia z 1996-2002 to raczej należałoby się
    spodziewać spadków....

    Tak ja to widze oczami laika "cyklowego" ....
    Wszelkie komentarze mile widziane ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 26. Data: 2010-07-04 14:04:07
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > spodziewać spadków....
    >
    > Tak ja to widze oczami laika "cyklowego" ....

    Dieterze drogi, czy przypatrując się twojemu wykresowi nie należało by się
    spodziewać (analogicznie 1996-1998) raczej poniższego ruchu ?.

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ae136e54e0
    68264d.html

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 27. Data: 2010-07-04 14:35:59
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    >Cos jest na rzeczy skoro Goldmann twierdzi podobnie....
    >
    >Goldman Sachs: S&P500 osiągnie 1250 pkt. do końca roku
    >http://tiny.pl/h7h74

    Tylko .... kto postawi złamanego centa na prognozy Goldamana ....

    Brytyjski premier atakuje Goldmana za "moralne bankructwo"
    http://tiny.pl/h7q7g

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/