  • 21. Data: 2009-04-27 09:14:40
    Temat: Re: Grypa a "koniec świata" :-)
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "Baloo" <b...@o...eu> pisze:

> [...]
    > ujawniły, że JUŻ mają, to byłoby to cokolwiek podejrzane. A tak
    > odczekają chwilę, przeprowadzą odpowiednie (i kosztowne oczywiście)
    > badania, a potem zaczną odpowiednią (i kosztowną oczywiście) produkcję
    > jedynych na świecie szczepionek. I znów będzie akcja dla mas, jak przy
    > ptasiej grypie -
    > zaszczep się! wprawdzie szczepionka nie chroni przed zachorowaniem,
    > ale skutecznie zmniejsza powikłania itp.
    > A tak trochę w nawiązaniu do S-F, to bym się nie zdziwił, gdyby USA
    > własnoręcznie nie wypuściły tego nowego wirusa "na rynek".

    Świat zostanie uratowany! ;-)

    http://www.rmf.fm/fakty/?id=154964
    <cytat>
    Pn, 2009-04-27 10:59
    Szwajcarski koncern farmaceutyczny Roche zapowiedział zwiększenie
    produkcji leku Tamiflu, skutecznego w walce m.in. z ptasią grypą.
    Nowy szczep wirusa, który obecnie pojawił się w Meksyku, zawiera DNA
    wirusów świńskich, ptasich i ludzkich. Preparat może być więc
    skuteczny także w jego przypadku.
    </cytat>

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Pełny brzuch niczego nie pragnie.

  • 22. Data: 2009-04-27 09:33:29
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    Andrzej Adam Filip napisał:

> [...]
    > Nowy szczep wirusa, który obecnie pojawił się w Meksyku, zawiera DNA
    > wirusów świńskich, ptasich i ludzkich. Preparat może być więc

    To nie jest lek. Ale faktycznie powinny to zakupywać państwa i szpitale. To
    jest specyfik, który zmniejsza przenoszenie się grypy jako takiej. Oznacza
    to, że pacjent lub lekarz nie zaraża innych. Bardzo potrzebne przy
    pandemiach.

    --
    Dla rządu przed wyborami drogi jest wyborca. Po wyborach drożeje wszystko
    inne. Jean Rigaux

  • 23. Data: 2009-04-27 11:16:00
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 27 Apr 2009 10:36:05 +0200, "Baloo" <b...@o...eu> wrote:

    >A jak myślisz, na czym polega stosowanie_profilaktycznych_szczepionek? :>

    Których w przypadku świńskiej grypy nie ma na rynku? Nie wiem,
    powiedz.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 24. Data: 2009-04-27 11:16:55
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 27 Apr 2009 10:29:54 +0200, "Baloo" <b...@o...eu> wrote:

    >Ależ pewnie mają (choć niekoniecznie skuteczną ;-)

    Aha. Kolejny poziom spisku. Mają, ale nie ujawniają.

    >A tak trochę w nawiązaniu do S-F, to bym się nie zdziwił, gdyby USA
    >własnoręcznie nie wypuściły tego nowego wirusa "na rynek".

    LOL.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 25. Data: 2009-04-27 11:34:57
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Których w przypadku świńskiej grypy nie ma na rynku?

    Teoretycznie nie ma, ale jak znam życie, to zaraz się w automagiczny sposób
    pojawią albo zacznie się propagowanie szczepionek do zwykłej grypy, jak nie
    tak dawno temu przy ptasiej grypie. Co Ty, wczoraj się urodziłeś? ;-)
    Proponuję zainteresować się bliżej tematyką ptasiej grypy, jej relatywnie
    niewielkim zagrożeniem dla gatunku ludzkiego (nie przenosi się z człowieka
    na człowieka) i negatywną propagandą, jaką skutecznie zrobiły media te parę
    lat temu, by wpędzić "trochę" ludu w panikę, a tym samym doprowadzić do
    sytuacji, gdy popyt na szczepionki wzrósł do bezsensownych i horrendalnych
    rozmiarów. Dlaczego teraz miałoby być inaczej? W sumie może będzie,
    ostrożności nigdy nie za wiele, ale z drugiej strony nie dajmy się tak
    bezwolnie ogłupiać.

    Pozdrawiam
    Emka

  • 26. Data: 2009-04-27 11:43:24
    Temat: Re: Grypa a gie?da ?
    Od: fatso <f...@n...com>

    Tomasz Gęguś wrote:
    > Nie ma pandemii. Naukowcy i lekarze mowia o 3 stopniu w 6 stopniowej skali.
    > Oznacza on monitorowanie zjawiska. Nic wiecej.
    > To tak jak zamykali szkoly w Anglii bo byl spadek temperatury do -15 stopni
    > celsiusza ;)

    http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?a
    ction=view&current=KrzyzTadzia.jpg

    Za murem kilkusetletnim (Crown Wall-kiedys siegala palacu w Hampton
    Court) widze wlasnie z okna szkole angielska. Ladnie sie nazywa: Orchard
    School,
    ze niby tam jakby sad owocowy, produkujacy dzieci. Wrzeszcza wlasnie na
    podworku bo maja przerwe.
    Ale te dzieci ani ich rodzice nie wiedza, ze wladze hrabstwa zaplanowaly
    tez inna funkcje dla tej szkoly.
    Plac zabaw ma posluzyc do ustawienia ciezarowek- chlodziarek. jakie sie
    zarekwiruje z tych roznych Tescos.
    Skladac sie tam bedzie trupy i wywozic do masowej kremacji. Praktyczny
    narod, ci Anglicy.
    Oni wiedza, ze smierc rocznie bodajze 550 tys ludzi to normalka, poradzi
    sobie z przerobem siec zakladow pogrzebowych.
    Ale na nagla redukcje populacji o 10% trzeba bedzie uzyc metod
    nadzwyczajnych a jednak nadal higienicznych.
    Tamiflu juz zakupiony, wszystko zapiete na ostatni guzik juz od czasu
    ptasiej grypy. Teraz tylko nacisnac guzik alarmowy
    i maszyneria ruszy. A jak tam u was w Polsce?

    fatso

    zdjecie tej Sciany Krolewskiej zalaczam na dowod ze nie lze. Bursztyn w
    krzyzu prawdziwy, brylant przyklejony
    do podstawy rowniez(kosztowal na ebayu ?10:00 bo on ruski, syntetyczny)

  • 27. Data: 2009-04-27 12:24:43
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 27 Apr 2009 13:34:57 +0200, "Emka" <e...@o...eu> wrote:

> [...]
    >tak dawno temu przy ptasiej grypie. Co Ty, wczoraj się urodziłeś? ;-)
    >Proponuję zainteresować się bliżej tematyką ptasiej grypy,

    ...na którą również nie było szczepionki i nie ma w dalszym ciągu. Co
    Ty, wczoraj się urodziłeś?...

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 28. Data: 2009-04-27 12:46:21
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Tomasz Gęguś" <T...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:gt3qbi$r1k$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> [...]
    > Oznacza on monitorowanie zjawiska. Nic wiecej.
    > To tak jak zamykali szkoly w Anglii bo byl spadek temperatury do -15

    W Angli szkoły zamykają jak tylko zacznie padać śnieg a temperatura zbliży
    się do zera.

  • 29. Data: 2009-04-27 13:04:54
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    > Aha. Kolejny poziom spisku. Mają, ale nie ujawniają.

    Doczytaj do końca, a potem komentuj :)

    > LOL.

    Brzmi istotnie absurdalnie, ale poczytaj sobie trochę o broni biologicznej i
    bioterrotyzmie (jego głównych założeniach).
    Nie musisz wierzyć we wszystkie bzdury, jakie znajdziesz w sieci, ale z
    drugiej strony warto zawsze poznać wszystkie argumenty, by wyrobić sobie
    własne zdanie.

  • 30. Data: 2009-04-27 13:05:03
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > ...na którą również nie było szczepionki i nie ma w dalszym ciągu.

    Ale nie przeszkadzało to wmawiać ludziom, że szczepionka przeciwko zwykłej
    grypie załagodzi skutki grypy ptasiej. Skutkiem czego doszło do nadpopytu na
    te szczepionki. Weź może czytaj posty do końca, zanim zaczniesz odpowiadać
    :)

    Pozdrawiam
    Emka